Honda Prelude 1996 vs Toyota Celica 1999
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 1.8 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 133 ZS | 143 ZS | |
Griezes moments: | 179 NM | 172 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.2 sekundes | 8.7 sekundes | |
Toyota Celica ir dinamiskāka braukšana. Honda Prelude dzinēja jauda ir par 10 ZS mazāka nekā Toyota Celica, taču griezes moments ir par 7 NM lielāks nekā Toyota Celica. Mazākas jaudas dēļ Honda Prelude sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.5 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.2 | 7.7 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 9.0 l/100km | 7.9 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Toyota Celica ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Honda Prelude degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.5 litriem lielāks nekā Toyota Celica, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Honda Prelude var nākties iegādāties par 225 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Honda Prelude degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.1 litriem lielāks nekā Toyota Celica. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 650 km kombinētajā ciklā | 710 km kombinētajā ciklā | |
820 km ārpus pilsētas | 880 km ārpus pilsētas | ||
660 km ar reālo patēriņu | 690 km ar reālo patēriņu | ||
Toyota Celica ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 280'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Honda Prelude dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 13 gadi | 12 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Toyota Avensis, Toyota Corolla, Toyota RAV4, Toyota Corolla Verso | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Toyota Celica varētu būt labāka izvēle. | |||
Toyota Celica 1999 1.8 dzinējs: 1ZZ-FE dzinējs ir modernāks, vieglāks un vienkāršāks nekā tā priekšgājējs, uzsverot degvielas ekonomiju un jaudu. Tomēr šie uzlabojumi ir panākti uz izturības rēķina, salīdzinot ar agrākajiem čuguna motoriem. Dzinēja blokam ir atvērtās dzesēšanas konstrukcija, kas atvieglo ražošanu un samazina izmaksas, bet tas ir samazinājis ... Vairāk par Toyota Celica 1999 1.8 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.54 m | 4.34 m | |
Platums: | 1.75 m | 1.74 m | |
Augstums: | 1.32 m | 1.32 m | |
Honda Prelude ir lielāks. Honda Prelude ir par 20 cm garāks nekā Toyota Celica, par 1 cm platāks automašīnu augstums būtiski neatšķiras. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 10.4 metri | |
Honda Prelude apgriešanās diametrs ir par 0.6 metriem lielāks nekā Toyota Celica, tas nozīmē, ka ar Honda Prelude var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`200 | 1`200 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 1400 | 2000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Honda Prelude ir
|
Toyota Celica ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|