LatviešuEnglishEspañol

Honda Prelude 1996 vs SAAB 9-3 1998

 
Honda Prelude
1996 - 2000
SAAB 9-3
1998 - 2002
Pārnesumu kārba: ManuālāManuālā
Dzinējs: 2.0 Benzīns2.2 Dīzelis
Benzīna (Honda Prelude) dzinēji parasti ir klusāki, vienmērīgāki un labāk piemēroti īsiem braucieniem, jo ātrāk uzsilst. Savukārt dīzeļdzinējiem (SAAB 9-3) ir augstāka degvielas patēriņa efektivitāte un griezes moments, tāpēc tie ir ideāli piemēroti braukšanai lielos attālumos un lielām kravām. Lasiet vairāk: Benzīns vai dīzelis - kas ir ekonomiskāks?
Sadales vārpstas piedziņa: ZobsiksnasĶēdes
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi.

Jauda un dinamika

Jauda: 133 ZS115 ZS
Griezes moments: 179 NM260 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 9.2 sekundes10.9 sekundes
Honda Prelude ir dinamiskāks braukšanā.
Honda Prelude dzinēja jauda ir par 18 ZS lielāka nekā SAAB 9-3, taču griezes moments ir par 81 NM mazāks nekā SAAB 9-3. Pateicoties lielākai jaudai Honda Prelude sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.7 sekundēm ātrāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 9.26.2
Reālais degvielas patēriņš: 9.0 l/100km6.8 l/100km
Degvielas patēriņa ziņā SAAB 9-3 ir labāka izvēle.
Pēc ražotāja specifikācijas Honda Prelude degvielas patēriņš uz 100 km ir par 3 litriem lielāks nekā SAAB 9-3, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Honda Prelude var nākties iegādāties par 450 litriem vairāk degvielas.
Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Honda Prelude degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.2 litriem lielāks nekā SAAB 9-3.
Degvielas bākas tilpums: 60 litri68 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 650 km kombinētajā ciklā1090 km kombinētajā ciklā
820 km ārpus pilsētas1470 km ārpus pilsētas
660 km ar reālo patēriņu1000 km ar reālo patēriņu
SAAB 9-3 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk.
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?"

Motori

Dzinēja resurss (vidēji): 420'000 km420'000 km
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes.
Dzinēja ražošanas ilgums: 13 gadi7 gadi
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Honda Prelude varētu būt labāka izvēle.
Vārstu hidrokompensatori:
SAAB 9-3 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.

Izmēri

Garums: 4.54 m4.63 m
Platums: 1.75 m1.71 m
Augstums: 1.32 m1.43 m
Honda Prelude ir par 9 cm īsāks nekā SAAB 9-3, par 4 cm platāks, savukārt augstumā Honda Prelude ir par 11 cm zemāks.
Bagāžnieka tilpums: nav datunav datu
Apgriešanās diametrs: 11 metri10.5 metri
Honda Prelude apgriešanās diametrs ir par 0.5 metriem lielāks nekā SAAB 9-3, tas nozīmē, ka ar Honda Prelude var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās.
Pilna masa (kg): 1`2001`600
Drošība: nav datunav datu
Kvalitāte: nav datu
virs vidējās
Vidējā cena (€): 14002400
Priekšrocības un trūkumi: Honda Prelude ir
  • dzinējs ar zobsiksnu
  • jaudīgāks
  • dinamiskāks
  • zemāka cena
SAAB 9-3 ir
  • dzinējs ar ķēdi
  • mazāks degvielas patēriņš
  • lielāks nobraukums ar bāku
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]