LatviešuEnglishEspañol

Honda Saber 1998 vs Mazda Xedos 9 1998

 
Honda Saber
1998 - 2001
Mazda Xedos 9
1998 - 2001
Pārnesumu kārba: AutomātsAutomāts
Dzinējs: 2.5 Benzīns2.5 Benzīns
Sadales vārpstas piedziņa: ZobsiksnasZobsiksnas

Jauda un dinamika

Jauda: 200 ZS170 ZS
Griezes moments: 240 NM216 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: n/a sekundes11.1 sekundes
Honda Saber dzinēja jauda ir par 30 ZS lielāka nekā Mazda Xedos 9, savukārt griezes moments ir par 24 NM lielāks nekā Mazda Xedos 9.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): nav datu10.1
Degvielas bākas tilpums: 65 litri68 litri

Motori

Dzinēja resurss (vidēji): 480'000 km630'000 km
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Mazda Xedos 9 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks.
Dzinēja ražošanas ilgums: 5 gadi10 gadi
Dzinēja izplatība: Izmantots tikai šim modelimIzmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Mazda 626, Mazda MX-6
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Mazda Xedos 9 varētu būt labāka izvēle.
Vārstu hidrokompensatori:
Mazda Xedos 9 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.

Izmēri

Garums: 4.84 m4.82 m
Platums: 1.79 m1.77 m
Augstums: 1.42 m1.40 m
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Honda Saber ir par 2 cm garāks nekā Mazda Xedos 9, par 2 cm platāks, savukārt augstumā Honda Saber ir par 2 cm augstāks.
Bagāžnieka tilpums: nav datu430 litri
Apgriešanās diametrs: nav datu11.5 metri
Pilna masa (kg): 1`5001`940
Drošība: nav datunav datu
Kvalitāte: nav datunav datu
Vidējā cena (€): nav datu800
Priekšrocības un trūkumi: Honda Saber ir
  • jaudīgāks
Mazda Xedos 9 ir
  • lielāks dzinēja resurss
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]