Honda Saber 1998 vs Mercedes E klase 1999
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.5 Benzīns | 2.4 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 200 ZS | 170 ZS | |
Griezes moments: | 240 NM | 225 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | n/a sekundes | 10.8 sekundes | |
Honda Saber dzinēja jauda ir par 30 ZS lielāka nekā Mercedes E klase, savukārt griezes moments ir par 15 NM lielāks nekā Mercedes E klase. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | nav datu | 10.3 | |
Degvielas bākas tilpums: | 65 litri | 65 litri | |
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Honda Saber) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Mercedes E klase) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 480'000 km | 380'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Honda Saber dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 5 gadi | 10 gadi | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Mercedes E klase varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Mercedes E klase dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.84 m | 4.82 m | |
Platums: | 1.79 m | 1.80 m | |
Augstums: | 1.42 m | 1.44 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Honda Saber ir par 2 cm garāks nekā Mercedes E klase, par 2 cm šaurāks, savukārt augstumā Honda Saber ir par 2 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 520 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 520 litri | |
Apgriešanās diametrs: | nav datu | 11.3 metri | |
Pilna masa (kg): | 1`500 | 2`080 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | zem vidējās | |
Vidējā cena (€): | nav datu | 2000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Honda Saber ir
|
Mercedes E klase ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|