Hyundai Accent 2000 vs Hyundai i30 2012
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.5 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 102 ZS | 135 ZS | |
Griezes moments: | 134 NM | 164 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.5 sekundes | 9.9 sekundes | |
Hyundai i30 ir dinamiskāka braukšana. Hyundai Accent dzinēja jauda ir par 33 ZS mazāka nekā Hyundai i30, savukārt griezes moments ir par 30 NM mazāks nekā Hyundai i30. Mazākas jaudas dēļ Hyundai Accent sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.6 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.7 | 5.0 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.7 l/100km | 7.2 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Hyundai i30 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Hyundai Accent degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.7 litriem lielāks nekā Hyundai i30, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Hyundai Accent var nākties iegādāties par 255 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Hyundai Accent degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem lielāks nekā Hyundai i30. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 45 litri | 53 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 670 km kombinētajā ciklā | 1060 km kombinētajā ciklā | |
580 km ar reālo patēriņu | 730 km ar reālo patēriņu | ||
Hyundai i30 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 13 gadi | 16 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots vismaz citiem 8 modeļiem, tai skaitā Kia Sportage, Kia Ceed, Hyundai Tucson, Hyundai Elantra | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Hyundai i30 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Hyundai Accent dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Hyundai i30 2012 1.6 dzinējs: Dzinējs kopumā ir uzticams un nav īpaši jutīgs pret degvielas kvalitāti. Tomēr tam ir vairākas izplatītas problēmas. Viena no visbiežāk sastopamajām ir ātra oglekļa nogulšņu uzkrāšanās uz ieplūdes ... Vairāk par Hyundai i30 2012 1.6 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.20 m | 4.30 m | |
Platums: | 1.67 m | 1.78 m | |
Augstums: | 1.40 m | 1.47 m | |
Hyundai Accent ir mazāks. Hyundai Accent ir par 10 cm īsāks nekā Hyundai i30, par 11 cm šaurāks, savukārt augstumā Hyundai Accent ir par 7 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 321 litri | 378 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
859 litri | 1316 litri | |
Hyundai i30 ir vairāk vietas bagāžai. Hyundai Accent bagāžas nodalījuma tilpums ir par 57 litriem mazāks nekā Hyundai i30. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Hyundai i30 (par 457 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | nav datu | 10.6 metri | |
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`555 | 1`820 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zem vidējās | zem vidējās | |
Vidējā cena (€): | 600 | 4800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Hyundai Accent ir
|
Hyundai i30 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|