Hyundai Coupe 1999 vs Toyota Celica 1999
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Benzīns | 1.8 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas un ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 114 ZS | 143 ZS | |
Griezes moments: | 145 NM | 172 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.8 sekundes | 8.7 sekundes | |
Toyota Celica ir dinamiskāka braukšana. Hyundai Coupe dzinēja jauda ir par 29 ZS mazāka nekā Toyota Celica, savukārt griezes moments ir par 27 NM mazāks nekā Toyota Celica. Mazākas jaudas dēļ Hyundai Coupe sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.1 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.3 | 7.7 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 9.1 l/100km | 7.9 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Toyota Celica ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Hyundai Coupe degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem lielāks nekā Toyota Celica, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Hyundai Coupe var nākties iegādāties par 90 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Hyundai Coupe degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.2 litriem lielāks nekā Toyota Celica. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 660 km kombinētajā ciklā | 710 km kombinētajā ciklā | |
850 km ārpus pilsētas | 880 km ārpus pilsētas | ||
600 km ar reālo patēriņu | 690 km ar reālo patēriņu | ||
Toyota Celica ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 280'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Hyundai Coupe dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 6 gadi | 12 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Hyundai Lantra | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Toyota Avensis, Toyota Corolla, Toyota RAV4, Toyota Corolla Verso | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Toyota Celica varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Hyundai Coupe dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Toyota Celica 1999 1.8 dzinējs: 1ZZ-FE dzinējs ir modernāks, vieglāks un vienkāršāks nekā tā priekšgājējs, uzsverot degvielas ekonomiju un jaudu. Tomēr šie uzlabojumi ir panākti uz izturības rēķina, salīdzinot ar agrākajiem čuguna motoriem. Dzinēja blokam ir atvērtās dzesēšanas konstrukcija, kas atvieglo ražošanu un samazina izmaksas, bet tas ir samazinājis ... Vairāk par Toyota Celica 1999 1.8 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | nav datu | 4.34 m | |
Platums: | nav datu | 1.74 m | |
Augstums: | nav datu | 1.32 m | |
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 10.4 metri | |
Hyundai Coupe apgriešanās diametrs ir par 0.6 metriem lielāks nekā Toyota Celica, tas nozīmē, ka ar Hyundai Coupe var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`400 | 1`200 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 1200 | 2200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Hyundai Coupe ir
|
Toyota Celica ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|