Hyundai Coupe 2006 vs Citroen C4 2004
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 143 ZS | 110 ZS | |
Griezes moments: | 186 NM | 147 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.1 sekundes | 11.9 sekundes | |
Hyundai Coupe ir dinamiskāks braukšanā. Hyundai Coupe dzinēja jauda ir par 33 ZS lielāka nekā Citroen C4, savukārt griezes moments ir par 39 NM lielāks nekā Citroen C4. Pateicoties lielākai jaudai Hyundai Coupe sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.8 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.0 | 7.1 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 9.1 l/100km | 7.8 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Citroen C4 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Hyundai Coupe degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.9 litriem lielāks nekā Citroen C4, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Hyundai Coupe var nākties iegādāties par 135 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Hyundai Coupe degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.3 litriem lielāks nekā Citroen C4. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 680 km kombinētajā ciklā | 840 km kombinētajā ciklā | |
850 km ārpus pilsētas | 1050 km ārpus pilsētas | ||
600 km ar reālo patēriņu | 760 km ar reālo patēriņu | ||
Citroen C4 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 11 gadi | 15 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 7 modeļiem, tai skaitā Kia Sportage, Kia Ceed, Hyundai Sonata, Hyundai Tucson, Hyundai Elantra | Izmantots vismaz citiem 10 modeļiem, tai skaitā Peugeot 307, Citroen Xsara, Citroen C3, Peugeot 206, Peugeot 207 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Citroen C4 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Citroen C4 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Hyundai Coupe 2006 2.0 dzinējs: Salīdzinoši uzticams dzinējs ar lielu resursu. Var būt raksturīgas vibrācijas un trokšņaināks nekā tipisks benzīna dzinējs. Plaši pieejamas rezerves daļas. Mēdz būt problēmas ar aizdedzes ... Vairāk par Hyundai Coupe 2006 2.0 dzinējs Citroen C4 2004 1.6 dzinējs: Salīdzinoši uzticams dzinējs, galvenās problēmas mēdz sagādāt dzinēja vadības elektronika. Dzinējs ir prasīgs pret degvielas kvalitāti un degvielas patēriņš ir salīdzinoši augsts. Zobsiksnas ... Vairāk par Citroen C4 2004 1.6 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.40 m | 4.27 m | |
Platums: | 1.76 m | 1.77 m | |
Augstums: | 1.33 m | 1.46 m | |
Hyundai Coupe ir par 13 cm garāks nekā Citroen C4, par 1 cm šaurāks, savukārt augstumā Hyundai Coupe ir par 13 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 312 litri | 314 litri | |
Hyundai Coupe bagāžas nodalījuma tilpums ir par 2 litriem mazāks nekā Citroen C4. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.9 metri | 10.8 metri | |
Hyundai Coupe apgriešanās diametrs ir par 0.1 metriem lielāks nekā Citroen C4. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`740 | 1`720 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | zema | |
Vidējā cena (€): | 2800 | 1400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Hyundai Coupe ir
|
Citroen C4 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|