Hyundai Elantra 2000 vs Mercedes C klase 2002
Virsbūve: | Hečbeks | Universāls | |
---|---|---|---|
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 1.8 Benzīns | 1.8 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 132 ZS | 143 ZS | |
Griezes moments: | 166 NM | 220 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.7 sekundes | 10 sekundes | |
Hyundai Elantra dzinēja jauda ir par 11 ZS mazāka nekā Mercedes C klase, savukārt griezes moments ir par 54 NM mazāks nekā Mercedes C klase. Neskatoties uz mazāku jaudu Hyundai Elantra sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.3 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.2 | 8.8 | |
Degvielas patēriņa ziņā Hyundai Elantra ir labāka izvēle. Hyundai Elantra degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem mazāks nekā Mercedes C klase, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Hyundai Elantra var ietaupīt 90 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | 62 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 670 km kombinētajā ciklā | 700 km kombinētajā ciklā | |
840 km ārpus pilsētas | 910 km ārpus pilsētas | ||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Hyundai Elantra) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Mercedes C klase) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 9 gadi | 13 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Hyundai Sonata, Hyundai Matrix | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Mercedes E klase, Mercedes CLK, Mercedes SLK | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Mercedes C klase varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Mercedes C klase dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.50 m | 4.54 m | |
Platums: | 1.72 m | 1.73 m | |
Augstums: | 1.42 m | 1.46 m | |
Hyundai Elantra ir mazāks. Hyundai Elantra ir par 4 cm īsāks nekā Mercedes C klase, par 1 cm šaurāks, savukārt augstumā Hyundai Elantra ir par 4 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 415 litri | nav datu | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1401 litri | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 10.1 metri | 10.8 metri | |
Hyundai Elantra apgriešanās diametrs ir par 0.7 metriem mazāks nekā Mercedes C klase, tas nozīmē, ka ar Hyundai Elantra var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`845 | 1`500 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | zem vidējās | augsta | |
Mercedes C klase ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Hyundai Elantra nopietni defekti konstatēti apmēram 75 procentos gadījumu biežāk nekā Mercedes C klase, attiecīgi Mercedes C klase kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 800 | 1600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Hyundai Elantra ir
|
Mercedes C klase ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|