LatviešuEnglishEspañol

Hyundai i10 2013 vs Chevrolet Spark 2013

 
Hyundai i10
2013 - 2017
Chevrolet Spark
2013 - 2015
Pārnesumu kārba: AutomātsManuālā
Dzinējs: 1.0 Benzīns1.0 Benzīns
Sadales vārpstas piedziņa: ĶēdesĶēdes

Jauda un dinamika

Jauda: 66 ZS68 ZS
Griezes moments: 94 NM93 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 16.8 sekundes15.5 sekundes
Chevrolet Spark ir dinamiskāka braukšana.
Hyundai i10 dzinēja jauda ir par 2 ZS mazāka nekā Chevrolet Spark, taču griezes moments ir par 1 NM lielāks nekā Chevrolet Spark. Mazākas jaudas dēļ Hyundai i10 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.3 sekundēm vēlāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 6.05.1
Reālais degvielas patēriņš: 7.2 l/100km5.9 l/100km
Degvielas patēriņa ziņā Chevrolet Spark ir labāka izvēle.
Pēc ražotāja specifikācijas Hyundai i10 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.9 litriem lielāks nekā Chevrolet Spark, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Hyundai i10 var nākties iegādāties par 135 litriem vairāk degvielas.
Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Hyundai i10 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.3 litriem lielāks nekā Chevrolet Spark.
Degvielas bākas tilpums: 40 litri35 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 660 km kombinētajā ciklā680 km kombinētajā ciklā
800 km ārpus pilsētas830 km ārpus pilsētas
550 km ar reālo patēriņu590 km ar reālo patēriņu

Motori

Dzinēja resurss (vidēji): 390'000 km350'000 km
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Hyundai i10 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks.
Dzinēja ražošanas ilgums: 13 gadi15 gadi
Dzinēja izplatība: Izmantots arī Kia PicantoIzmantots tikai šim modelim
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Hyundai i10 varētu būt labāka izvēle.
Vārstu hidrokompensatori:
Hyundai i10 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.

Izmēri

Garums: 3.67 m3.64 m
Platums: 1.66 m1.60 m
Augstums: 1.50 m1.52 m
Hyundai i10 ir lielāks, bet nedaudz zemāks.
Hyundai i10 ir par 3 cm garāks nekā Chevrolet Spark, par 6 cm platāks, savukārt augstumā Hyundai i10 ir par 2 cm zemāks.
Bagāžnieka tilpums: 252 litri170 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
1046 litri873 litri
Hyundai i10 ir lielāka bagāžas ietilpība.
Hyundai i10 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 82 litriem lielāks nekā Chevrolet Spark. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Hyundai i10 (par 173 litriem).
Apgriešanās diametrs: 9.6 metri10 metri
Hyundai i10 apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem mazāks nekā Chevrolet Spark, tas nozīmē, ka ar Hyundai i10 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās.
Stūres pastiprinātājs: Elektriskais stūres pastiprinātājsHidrauliskais stūres pastiprinātājs
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā.
Pilna masa (kg): 1`4401`355
Drošība: nav datu
Kvalitāte:
zema

zema
Hyundai i10 ir mazāk defektu.
Ikgadējās tehniskajās apskatēs Chevrolet Spark nopietni defekti konstatēti apmēram 80 procentos gadījumu biežāk nekā Hyundai i10, attiecīgi Hyundai i10 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka.
Vidējā cena (€): 74002800
Priekšrocības un trūkumi: Hyundai i10 ir
  • lielāks dzinēja resurss
  • ietilpīgāks bagāžnieks
  • elektriskais stūres pastiprinātājs
  • mazāk defektu
Chevrolet Spark ir
  • dinamiskāks
  • mazāks degvielas patēriņš
  • hidrauliskais stūres pastiprinātājs
  • zemāka cena
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]