Hyundai i10 2013 vs Mazda 3 2006
Virsbūve: | Hečbeks | Sedans | |
---|---|---|---|
Hečbekā parasti ir vairāk vietas bagāžai, pateicoties lielākām bagāžnieka durvīm un iespējai pasažieru salona aizmuguri pārveidot par bagāžas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā hečbeks, jo aizmugurējā daļa ir labāk izolēta. | |||
Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
Dzinējs: | 1.0 Benzīns | 1.3 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 66 ZS | 84 ZS | |
Griezes moments: | 94 NM | 122 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 16.8 sekundes | 14.9 sekundes | |
Mazda 3 ir dinamiskāka braukšana. Hyundai i10 dzinēja jauda ir par 18 ZS mazāka nekā Mazda 3, savukārt griezes moments ir par 28 NM mazāks nekā Mazda 3. Mazākas jaudas dēļ Hyundai i10 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.9 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.0 | 6.7 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.2 l/100km | 7.6 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Hyundai i10 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Hyundai i10 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.7 litriem mazāks nekā Mazda 3, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Hyundai i10 var ietaupīt 105 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Hyundai i10 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem mazāks nekā Mazda 3. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 40 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 660 km kombinētajā ciklā | 820 km kombinētajā ciklā | |
800 km ārpus pilsētas | 980 km ārpus pilsētas | ||
550 km ar reālo patēriņu | 720 km ar reālo patēriņu | ||
Mazda 3 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Klīrenss: | 165 mm | 160 mm | |
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 390'000 km | 330'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Hyundai i10 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 13 gadi | 13 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Kia Picanto | Izmantots arī Mazda 2 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Hyundai i10 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 3.67 m | 4.49 m | |
Platums: | 1.66 m | 1.78 m | |
Augstums: | 1.50 m | 1.47 m | |
Hyundai i10 ir mazāks, bet nedaudz augstāks. Hyundai i10 ir par 83 cm īsāks nekā Mazda 3, par 12 cm šaurāks, savukārt augstumā Hyundai i10 ir par 3 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 252 litri | 413 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1046 litri | 1285 litri | |
Mazda 3 ir vairāk vietas bagāžai. Hyundai i10 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 161 litriem mazāks nekā Mazda 3. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Mazda 3 (par 239 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 9.6 metri | 10.9 metri | |
Hyundai i10 apgriešanās diametrs ir par 1.3 metriem mazāks nekā Mazda 3, tas nozīmē, ka ar Hyundai i10 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`440 | 1`715 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | Hyundai i10 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Mazda 3 nopietni defekti konstatēti apmēram 190 procentos gadījumu biežāk nekā Hyundai i10, attiecīgi Hyundai i10 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | ||
Vidējā cena (€): | 7400 | 2400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Hyundai i10 ir
|
Mazda 3 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|