Hyundai i20 2012 vs Volkswagen Polo 2009
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.1 Dīzelis | 1.6 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 75 ZS | 90 ZS | |
Griezes moments: | 180 NM | 230 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 15.9 sekundes | 11.5 sekundes | |
Volkswagen Polo ir dinamiskāka braukšana. Hyundai i20 dzinēja jauda ir par 15 ZS mazāka nekā Volkswagen Polo, savukārt griezes moments ir par 50 NM mazāks nekā Volkswagen Polo. Mazākas jaudas dēļ Hyundai i20 sasniedz 100 km/h ātrumu par 4.4 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 3.2 | 4.2 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 4.7 l/100km | 4.9 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Hyundai i20 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Hyundai i20 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1 litriem mazāks nekā Volkswagen Polo, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Hyundai i20 var ietaupīt 150 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Hyundai i20 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem mazāks nekā Volkswagen Polo. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 45 litri | 45 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1400 km kombinētajā ciklā | 1070 km kombinētajā ciklā | |
1500 km ārpus pilsētas | 1250 km ārpus pilsētas | ||
950 km ar reālo patēriņu | 910 km ar reālo patēriņu | ||
Hyundai i20 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 14 gadi | 6 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots vismaz citiem 7 modeļiem, tai skaitā Volkswagen Golf, Audi A3, Skoda Fabia, Skoda Roomster | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Volkswagen Polo dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Volkswagen Polo 2009 1.6 dzinējs: 1.6 TDI turbodīzeļa dzinējs tiek uzskatīts par uzticamu, ņemot vērā tā plašo pielietojumu komerctransportā. Pat intensīvas ekspluatācijas apstākļos tas spēj sasniegt pat 500 000 km, ja vien tiek nodrošināta regulāra un ... Vairāk par Volkswagen Polo 2009 1.6 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.00 m | 3.97 m | |
Platums: | 1.71 m | 1.68 m | |
Augstums: | 1.49 m | 1.49 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Hyundai i20 ir par 3 cm garāks nekā Volkswagen Polo, par 3 cm platāks automašīnu augstums būtiski neatšķiras. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 295 litri | 280 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1060 litri | nav datu | |
Hyundai i20 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 15 litriem lielāks nekā Volkswagen Polo. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.4 metri | 10.6 metri | |
Hyundai i20 apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem mazāks nekā Volkswagen Polo. | |||
Pilna masa (kg): | 1`635 | 1`650 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zema | vidēja | |
Volkswagen Polo ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Hyundai i20 nopietni defekti konstatēti apmēram 50 procentos gadījumu biežāk nekā Volkswagen Polo, attiecīgi Volkswagen Polo kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 4200 | 4000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Hyundai i20 ir
|
Volkswagen Polo ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|