Hyundai i30 2015 vs Volkswagen Golf 2013
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Benzīns | 1.4 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 120 ZS | 122 ZS | |
Griezes moments: | 157 NM | 200 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.2 sekundes | 9.7 sekundes | |
Volkswagen Golf ir dinamiskāka braukšana. Hyundai i30 dzinēja jauda ir par 2 ZS mazāka nekā Volkswagen Golf, savukārt griezes moments ir par 43 NM mazāks nekā Volkswagen Golf. Mazākas jaudas dēļ Hyundai i30 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.5 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.7 | 5.3 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.5 l/100km | 6.3 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Volkswagen Golf ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Hyundai i30 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.4 litriem lielāks nekā Volkswagen Golf, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Hyundai i30 var nākties iegādāties par 210 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Hyundai i30 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem lielāks nekā Volkswagen Golf. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 53 litri | 50 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 790 km kombinētajā ciklā | 940 km kombinētajā ciklā | |
960 km ārpus pilsētas | 1130 km ārpus pilsētas | ||
810 km ar reālo patēriņu | 790 km ar reālo patēriņu | ||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 280'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Volkswagen Golf dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 19 gadi | 2 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 8 modeļiem, tai skaitā Kia Ceed, Hyundai Elantra, Hyundai Accent, Kia RIO | Izmantots tikai šim modelim | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Hyundai i30 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Volkswagen Golf dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Hyundai i30 2015 1.6 dzinējs: Kopumā dzinējs ir uzticams un nav ļoti prasīgs uz degvielas kvalitāti. Mēdz būt trokšņainas degvielas sprauslas. Ķēdes resurss ir salīdzinoši neliels. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.49 m | 4.56 m | |
Platums: | 1.78 m | 1.80 m | |
Augstums: | 1.50 m | 1.48 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Hyundai i30 ir par 8 cm īsāks nekā Volkswagen Golf, par 2 cm šaurāks, savukārt augstumā Hyundai i30 ir par 2 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 528 litri | 605 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1642 litri | 1620 litri | |
Hyundai i30 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 77 litriem mazāks nekā Volkswagen Golf. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Hyundai i30 (par 22 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.6 metri | 10.9 metri | |
Hyundai i30 apgriešanās diametrs ir par 0.3 metriem mazāks nekā Volkswagen Golf. | |||
Pilna masa (kg): | 1`820 | 1`860 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zema | vidēja | |
Volkswagen Golf ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Hyundai i30 nopietni defekti konstatēti apmēram 50 procentos gadījumu biežāk nekā Volkswagen Golf, attiecīgi Volkswagen Golf kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 5200 | 8800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Hyundai i30 ir
|
Volkswagen Golf ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|