Hyundai i30 2007 vs BMW 1 sērija 2007
Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 143 ZS | 143 ZS | |
Griezes moments: | 186 NM | 190 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.6 sekundes | 8.8 sekundes | |
BMW 1 sērija ir dinamiskāka braukšana. Hyundai i30 un BMW 1 sērija dzinēju jaudas ir vienādas, taču Hyundai i30 griezes moments ir par 4 NM mazāks nekā BMW 1 sērija. Hyundai i30 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.8 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.6 | 5.9 | |
Degvielas patēriņa ziņā BMW 1 sērija ir labāka izvēle. Hyundai i30 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.7 litriem lielāks nekā BMW 1 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Hyundai i30 var nākties iegādāties par 255 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 53 litri | 53 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 690 km kombinētajā ciklā | 890 km kombinētajā ciklā | |
860 km ārpus pilsētas | 1120 km ārpus pilsētas | ||
BMW 1 sērija ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Hyundai i30) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 1 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 400'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Hyundai i30 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 11 gadi | 6 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 7 modeļiem, tai skaitā Kia Sportage, Kia Ceed, Hyundai Sonata, Hyundai Tucson, Hyundai Elantra | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā BMW 5 sērija, BMW 3 sērija | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Hyundai i30 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
BMW 1 sērija dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Hyundai i30 2007 2.0 dzinējs: Salīdzinoši uzticams dzinējs ar lielu resursu. Var būt raksturīgas vibrācijas un trokšņaināks nekā tipisks benzīna dzinējs. Plaši pieejamas rezerves daļas. Mēdz būt problēmas ar aizdedzes ... Vairāk par Hyundai i30 2007 2.0 dzinējs BMW 1 sērija 2007 2.0 dzinējs: BMW N43 dzinējs balstīts uz vieglmetāla bloku ar divām sadales vārpstām un 16 vārstiem. Degvielas padeves sistēmā izmantoti divi sūkņi – viens tvertnē pārpumpē degvielu un pievada to augstspiediena sūknim, kas tālāk paaugstina spiedienu līdz 200 bar. Sistēmai nav smalkās attīrīšanas filtra, ... Vairāk par BMW 1 sērija 2007 2.0 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.25 m | 4.24 m | |
Platums: | 1.78 m | 1.75 m | |
Augstums: | 1.48 m | 1.42 m | |
Hyundai i30 ir lielāks. Hyundai i30 un BMW 1 sērija garums ir praktiski vienāds. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 340 litri | 330 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1200 litri | 1150 litri | |
Hyundai i30 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 10 litriem lielāks nekā BMW 1 sērija. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Hyundai i30 (par 50 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.2 metri | 11 metri | |
Hyundai i30 apgriešanās diametrs ir par 0.8 metriem mazāks nekā BMW 1 sērija, tas nozīmē, ka ar Hyundai i30 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`790 | 1`775 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zem vidējās | vidēja | |
BMW 1 sērija ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Hyundai i30 nopietni defekti konstatēti apmēram 10 procentos gadījumu biežāk nekā BMW 1 sērija, attiecīgi BMW 1 sērija kvalitāte varētu būt nedaudz augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 2200 | 4800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Hyundai i30 ir
|
BMW 1 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|