Hyundai i30 2012 vs Peugeot 308 2011
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.4 Dīzelis | 1.6 Dīzelis | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 90 ZS | 112 ZS | |
Griezes moments: | 220 NM | 270 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 13.5 sekundes | 11.4 sekundes | |
Peugeot 308 ir dinamiskāka braukšana. Hyundai i30 dzinēja jauda ir par 22 ZS mazāka nekā Peugeot 308, savukārt griezes moments ir par 50 NM mazāks nekā Peugeot 308. Mazākas jaudas dēļ Hyundai i30 sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.1 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.1 | 4.0 | |
Hyundai i30 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem lielāks nekā Peugeot 308, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Hyundai i30 var nākties iegādāties par 15 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 53 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1290 km kombinētajā ciklā | 1500 km kombinētajā ciklā | |
1510 km ārpus pilsētas | 1570 km ārpus pilsētas | ||
Peugeot 308 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.30 m | 4.28 m | |
Platums: | 1.78 m | 1.82 m | |
Augstums: | 1.47 m | 1.50 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Hyundai i30 ir par 2 cm garāks nekā Peugeot 308, par 4 cm šaurāks, savukārt augstumā Hyundai i30 ir par 3 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 378 litri | 348 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1316 litri | 1201 litri | |
Hyundai i30 ir lielāka bagāžas ietilpība. Hyundai i30 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 30 litriem lielāks nekā Peugeot 308. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Hyundai i30 (par 115 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.6 metri | 10.8 metri | |
Hyundai i30 apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem mazāks nekā Peugeot 308. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`910 | 1`860 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | vidēja | zem vidējās | |
Hyundai i30 ir nedaudz mazāk defektu. Konstatēto defektu daudzums ikgadējās tehniskajās apskatēs abiem auto ir līdzīgs, nedaudz biežāk bojājumi konstatēti Peugeot 308, attiecīgi Hyundai i30 varētu būt nedaudz kvalitatīvāks. | |||
Vidējā cena (€): | 5000 | 4400 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 9.0/10 | 7.0/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Hyundai i30 ir
|
Peugeot 308 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|