LatviešuEnglishEspañol

Hyundai i30 2012 vs Peugeot 308 2011

 
Hyundai i30
2012 - 2015
Peugeot 308
2011 - 2013
Pārnesumu kārba: ManuālāManuālā
Dzinējs: 1.4 Dīzelis1.6 Dīzelis

Jauda un dinamika

Jauda: 90 ZS112 ZS
Griezes moments: 220 NM270 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 13.5 sekundes11.4 sekundes
Peugeot 308 ir dinamiskāka braukšana.
Hyundai i30 dzinēja jauda ir par 22 ZS mazāka nekā Peugeot 308, savukārt griezes moments ir par 50 NM mazāks nekā Peugeot 308. Mazākas jaudas dēļ Hyundai i30 sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.1 sekundēm vēlāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 4.14.0
Hyundai i30 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem lielāks nekā Peugeot 308, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Hyundai i30 var nākties iegādāties par 15 litriem vairāk degvielas.
Degvielas bākas tilpums: 53 litri60 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 1290 km kombinētajā ciklā1500 km kombinētajā ciklā
1510 km ārpus pilsētas1570 km ārpus pilsētas
Peugeot 308 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk.

Izmēri

Garums: 4.30 m4.28 m
Platums: 1.78 m1.82 m
Augstums: 1.47 m1.50 m
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Hyundai i30 ir par 2 cm garāks nekā Peugeot 308, par 4 cm šaurāks, savukārt augstumā Hyundai i30 ir par 3 cm zemāks.
Bagāžnieka tilpums: 378 litri348 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
1316 litri1201 litri
Hyundai i30 ir lielāka bagāžas ietilpība.
Hyundai i30 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 30 litriem lielāks nekā Peugeot 308. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Hyundai i30 (par 115 litriem).
Apgriešanās diametrs: 10.6 metri10.8 metri
Hyundai i30 apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem mazāks nekā Peugeot 308.
Stūres pastiprinātājs: Elektriskais stūres pastiprinātājsHidrauliskais stūres pastiprinātājs
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā.
Pilna masa (kg): 1`9101`860
Drošība: nav datu
Kvalitāte:
vidēja

zem vidējās
Hyundai i30 ir nedaudz mazāk defektu.
Konstatēto defektu daudzums ikgadējās tehniskajās apskatēs abiem auto ir līdzīgs, nedaudz biežāk bojājumi konstatēti Peugeot 308, attiecīgi Hyundai i30 varētu būt nedaudz kvalitatīvāks.
Vidējā cena (€): 50004400
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: 9.0/10 7.0/10
Priekšrocības un trūkumi: Hyundai i30 ir
  • ietilpīgāks bagāžnieks
  • elektriskais stūres pastiprinātājs
  • augstāks novērtējums lietotāju atsauksmēs
Peugeot 308 ir
  • jaudīgāks
  • dinamiskāks
  • lielāks nobraukums ar bāku
  • hidrauliskais stūres pastiprinātājs
  • zemāka cena
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]