Hyundai i30 2010 vs Fiat Bravo 2010
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.4 Benzīns | 1.4 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 109 ZS | 120 ZS | |
Griezes moments: | 137 NM | 206 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.7 sekundes | 9.6 sekundes | |
Fiat Bravo ir dinamiskāka braukšana. Hyundai i30 dzinēja jauda ir par 11 ZS mazāka nekā Fiat Bravo, savukārt griezes moments ir par 69 NM mazāks nekā Fiat Bravo. Mazākas jaudas dēļ Hyundai i30 sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.1 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.8 | 6.3 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.4 l/100km | 7.7 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Hyundai i30 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Hyundai i30 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem mazāks nekā Fiat Bravo, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Hyundai i30 var ietaupīt 75 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Hyundai i30 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem mazāks nekā Fiat Bravo. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 53 litri | 58 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 910 km kombinētajā ciklā | 920 km kombinētajā ciklā | |
1010 km ārpus pilsētas | 1110 km ārpus pilsētas | ||
710 km ar reālo patēriņu | 750 km ar reālo patēriņu | ||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 300'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Fiat Bravo dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 19 gadi | 13 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Kia Ceed, Hyundai Accent, Hyundai i20, Kia RIO | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Fiat Grande Punto, Alfa Romeo Giulietta, Alfa Romeo MiTo | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Hyundai i30 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Fiat Bravo dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Hyundai i30 2010 1.4 dzinējs: Šis dzinējs kopumā ir uzticams.
Agrīnās versijas bija aprīkotas ar masīvu izplūdes kolektoru, taču ap 2010. gadu to aizstāja ar kompaktu katalizatora kolektoru. Ja katalizators sabrūk, tā daļiņas var nonākt cilindros, izraisot ... Vairāk par Hyundai i30 2010 1.4 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.28 m | 4.34 m | |
Platums: | 1.78 m | 1.79 m | |
Augstums: | 1.48 m | 1.50 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Hyundai i30 ir par 6 cm īsāks nekā Fiat Bravo, par 2 cm šaurāks, savukārt augstumā Hyundai i30 ir par 2 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 340 litri | 400 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1250 litri | nav datu | |
Fiat Bravo ir vairāk vietas bagāžai. Hyundai i30 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 60 litriem mazāks nekā Fiat Bravo. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.2 metri | 10.4 metri | |
Hyundai i30 apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem mazāks nekā Fiat Bravo. | |||
Pilna masa (kg): | 1`720 | 1`785 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zem vidējās | zema | |
Hyundai i30 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Fiat Bravo nopietni defekti konstatēti apmēram 35 procentos gadījumu biežāk nekā Hyundai i30, attiecīgi Hyundai i30 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 3200 | 4600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Hyundai i30 ir
|
Fiat Bravo ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|