Infiniti Q50 2013 vs Volvo C30 2009
Virsbūve: | Sedans | Hečbeks | |
---|---|---|---|
Hečbekā parasti ir vairāk vietas bagāžai, pateicoties lielākām bagāžnieka durvīm un iespējai pasažieru salona aizmuguri pārveidot par bagāžas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā hečbeks, jo aizmugurējā daļa ir labāk izolēta. | |||
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
Dzinējs: | 2.1 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 170 ZS | 136 ZS | |
Griezes moments: | 400 NM | 320 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.5 sekundes | 9.5 sekundes | |
Infiniti Q50 ir dinamiskāks braukšanā. Infiniti Q50 dzinēja jauda ir par 34 ZS lielāka nekā Volvo C30, savukārt griezes moments ir par 80 NM lielāks nekā Volvo C30. Pateicoties lielākai jaudai Infiniti Q50 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.8 | 5.9 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.4 l/100km | 7.2 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Infiniti Q50 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Infiniti Q50 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.1 litriem mazāks nekā Volvo C30, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Infiniti Q50 var ietaupīt 165 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Infiniti Q50 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.8 litriem mazāks nekā Volvo C30. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 74 litri | 52 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1540 km kombinētajā ciklā | 880 km kombinētajā ciklā | |
1800 km ārpus pilsētas | 1060 km ārpus pilsētas | ||
1150 km ar reālo patēriņu | 720 km ar reālo patēriņu | ||
Infiniti Q50 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Volvo C30) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Infiniti Q50) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.79 m | 4.27 m | |
Platums: | 1.82 m | 1.78 m | |
Augstums: | 1.46 m | 1.44 m | |
Infiniti Q50 ir lielāks. Infiniti Q50 ir par 52 cm garāks nekā Volvo C30, par 4 cm platāks, savukārt augstumā Infiniti Q50 ir par 1 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 500 litri | 251 litri | |
Infiniti Q50 ir lielāka bagāžas ietilpība. Infiniti Q50 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 249 litriem lielāks nekā Volvo C30. | |||
Apgriešanās diametrs: | nav datu | 10.6 metri | |
Pilna masa (kg): | nav datu | 1`900 | |
Drošība: | |||
Infiniti Q50 ir saņēmis augstāku novērtējumu drošības testos, taču bērnu drošības testos labāk novērtēts Volvo C30. Aktīvo drošības tehnoloģiju (stabilitātes kontrole, joslu asistents, automātiskā bremzēšana un tml.) testos Infiniti Q50 ir piešķirts augstāks vērtējums. | |||
Kvalitāte: | nav datu | vidēja | |
Vidējā cena (€): | nav datu | 4000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Infiniti Q50 ir
|
Volvo C30 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|