Infiniti Q50 2013 vs Subaru Legacy 2005
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.1 Dīzelis | 2.0 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 170 ZS | 165 ZS | |
Griezes moments: | 400 NM | 187 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.5 sekundes | 11.4 sekundes | |
Infiniti Q50 ir dinamiskāks braukšanā. Infiniti Q50 dzinēja jauda ir par 5 ZS lielāka nekā Subaru Legacy, savukārt griezes moments ir par 213 NM lielāks nekā Subaru Legacy. Pateicoties lielākai jaudai Infiniti Q50 sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.9 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.8 | 8.5 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.4 l/100km | 9.0 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Infiniti Q50 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Infiniti Q50 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 3.7 litriem mazāks nekā Subaru Legacy, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Infiniti Q50 var ietaupīt 555 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Infiniti Q50 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.6 litriem mazāks nekā Subaru Legacy. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 74 litri | 64 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1540 km kombinētajā ciklā | 750 km kombinētajā ciklā | |
1800 km ārpus pilsētas | 950 km ārpus pilsētas | ||
1150 km ar reālo patēriņu | 710 km ar reālo patēriņu | ||
Infiniti Q50 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Izmēri | |||
Garums: | 4.79 m | 4.66 m | |
Platums: | 1.82 m | 1.73 m | |
Augstums: | 1.46 m | 1.42 m | |
Infiniti Q50 ir lielāks. Infiniti Q50 ir par 13 cm garāks nekā Subaru Legacy, par 9 cm platāks, savukārt augstumā Infiniti Q50 ir par 4 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 500 litri | 433 litri | |
Infiniti Q50 ir lielāka bagāžas ietilpība. Infiniti Q50 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 67 litriem lielāks nekā Subaru Legacy. | |||
Apgriešanās diametrs: | nav datu | 10.8 metri | |
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | nav datu | 1`930 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | augsta | |
Vidējā cena (€): | nav datu | 2200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Infiniti Q50 ir
|
Subaru Legacy ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|