LatviešuEnglishEspañol

Isuzu D-Max 2020 vs Toyota Hilux 2020

 
Isuzu D-Max
2020 -
Toyota Hilux
2020 -
Pārnesumu kārba: AutomātsAutomāts
Dzinējs: 3.0 Dīzelis2.8 Dīzelis
Sadales vārpstas piedziņa: ĶēdesĶēdes

Jauda un dinamika

Jauda: 190 ZS204 ZS
Griezes moments: 450 NM500 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: n/a sekundes10.7 sekundes
Isuzu D-Max dzinēja jauda ir par 14 ZS mazāka nekā Toyota Hilux, savukārt griezes moments ir par 50 NM mazāks nekā Toyota Hilux.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): nav datunav datu
Degvielas bākas tilpums: 76 litri80 litri

Piedziņa

Riteņu piedziņa: Aizmugures piedziņa (RWD)Pilnpiedziņa (AWD, 4x4)

Motori

Dzinēja resurss (vidēji): 700'000 km350'000 km
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Isuzu D-Max dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks.
Dzinēja ražošanas ilgums: 5 gadi9 gadi
Dzinēja izplatība: Izmantots arī Mazda BT-50Izmantots arī Toyota Land Cruiser
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Toyota Hilux varētu būt labāka izvēle.
Vārstu hidrokompensatori:
Toyota Hilux dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.

Izmēri

Garums: 5.27 m5.33 m
Platums: 1.87 m1.86 m
Augstums: 1.79 m1.82 m
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Isuzu D-Max ir par 6 cm īsāks nekā Toyota Hilux, par 2 cm platāks, savukārt augstumā Isuzu D-Max ir par 3 cm zemāks.
Bagāžnieka tilpums: nav datunav datu
Apgriešanās diametrs: 12.5 metri13.4 metri
Isuzu D-Max apgriešanās diametrs ir par 0.9 metriem mazāks nekā Toyota Hilux, tas nozīmē, ka ar Isuzu D-Max var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās.
Stūres pastiprinātājs: Elektriskais stūres pastiprinātājsHidrauliskais stūres pastiprinātājs
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā.
Pilna masa (kg): 3`0003`210
Drošība: nav datunav datu
Kvalitāte: nav datunav datu
Vidējā cena (€): nav datu43 000
Priekšrocības un trūkumi: Isuzu D-Max ir
  • lielāks dzinēja resurss
  • labāka manevrētspēja
  • elektriskais stūres pastiprinātājs
Toyota Hilux ir
  • jaudīgāks
  • ir 4x4 piedziņa
  • hidrauliskais stūres pastiprinātājs
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]