Isuzu Trooper 2000 vs Mercedes ML 2001
| Pārnesumu kārba: | Manuālā | Automāts | |
|---|---|---|---|
| Dzinējs: | 3.0 Dīzelis | 2.7 Dīzelis | |
| Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
| Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
| Jauda: | 159 ZS | 163 ZS | |
| Griezes moments: | 333 NM | 400 NM | |
| Paātrinājums 0-100 km/h: | 16.5 sekundes | 11.7 sekundes | |
|
Mercedes ML ir dinamiskāka braukšana. Isuzu Trooper dzinēja jauda ir par 4 ZS mazāka nekā Mercedes ML, savukārt griezes moments ir par 67 NM mazāks nekā Mercedes ML. Mazākas jaudas dēļ Isuzu Trooper sasniedz 100 km/h ātrumu par 4.8 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
| Degvielas patēriņš (l/100km): | 11.2 | 9.5 | |
|
Degvielas patēriņa ziņā Mercedes ML ir labāka izvēle. Isuzu Trooper degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.7 litriem lielāks nekā Mercedes ML, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Isuzu Trooper var nākties iegādāties par 255 litriem vairāk degvielas. | |||
| Degvielas bākas tilpums: | 85 litri | 83 litri | |
| Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 750 km kombinētajā ciklā | 870 km kombinētajā ciklā | |
| 970 km ārpus pilsētas | 1030 km ārpus pilsētas | ||
| Mercedes ML ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
| Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
| Riteņu piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Motori | |||
| Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 480'000 km | |
| Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Mercedes ML dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
| Dzinēja ražošanas ilgums: | 6 gadi | 8 gadi | |
| Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Mercedes C klase, Mercedes E klase, Mercedes G klase | |
| Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Mercedes ML varētu būt labāka izvēle. | |||
| Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
| Mercedes ML dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
| Garums: | 4.80 m | 4.64 m | |
| Platums: | 1.84 m | 1.84 m | |
| Augstums: | 1.84 m | 1.82 m | |
| Isuzu Trooper ir par 16 cm garāks nekā Mercedes ML, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā Isuzu Trooper ir par 2 cm augstāks. | |||
| Bagāžnieka tilpums: | 1190 litri | nav datu | |
| Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
2746 litri | nav datu | |
| Apgriešanās diametrs: | 9.9 metri | 11.9 metri | |
| Isuzu Trooper apgriešanās diametrs ir par 2 metriem mazāks nekā Mercedes ML, tas nozīmē, ka ar Isuzu Trooper var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
| Pilna masa (kg): | 2`810 | 3`500 | |
| Drošība: | nav datu | nav datu | |
| Kvalitāte: | nav datu | zema | |
| Vidējā cena (€): | 5400 | 3000 | |
| Priekšrocības un trūkumi: |
Isuzu Trooper ir
|
Mercedes ML ir
| |
|
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|
|||
