Jaguar F-Type 2013 vs BMW 2 sērija 2016
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 3.0 Benzīns | 3.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 380 ZS | 340 ZS | |
Griezes moments: | 460 NM | 500 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 4.9 sekundes | 4.6 sekundes | |
BMW 2 sērija ir dinamiskāka braukšana. Jaguar F-Type dzinēja jauda ir par 40 ZS lielāka nekā BMW 2 sērija, taču griezes moments ir par 40 NM mazāks nekā BMW 2 sērija. Neskatoties uz lielāku jaudu Jaguar F-Type sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.3 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.1 | 7.8 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 13.1 l/100km | 9.9 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā BMW 2 sērija ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Jaguar F-Type degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.3 litriem lielāks nekā BMW 2 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Jaguar F-Type var nākties iegādāties par 195 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Jaguar F-Type degvielas patēriņš uz 100 km ir par 3.2 litriem lielāks nekā BMW 2 sērija. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 72 litri | 52 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 790 km kombinētajā ciklā | 660 km kombinētajā ciklā | |
1020 km ārpus pilsētas | 820 km ārpus pilsētas | ||
540 km ar reālo patēriņu | 520 km ar reālo patēriņu | ||
Jaguar F-Type ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Klīrenss: | 108 mm | 130 mm | |
Dēļ augstāka klīrensa BMW 2 sērija var būt labāka caurgājība – var pārbraukt augstākus šķēršļus un ceļa nelīdzenumus. Tajā pašā laikā uz asfalta augstāks klīrenss var samazināt auto stabilitāti un vadāmību, īpaši pie lielākiem ātrumiem. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 330'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Jaguar F-Type dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 7 gadi | 9 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Jaguar XJ, Jaguar XF, Jaguar F-Pace, Jaguar XE | Izmantots vismaz citiem 11 modeļiem, tai skaitā BMW 5 sērija, BMW 3 sērija, BMW X5, BMW 7 sērija, BMW 1 sērija | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā BMW 2 sērija varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
BMW 2 sērija dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.47 m | 4.45 m | |
Platums: | 1.92 m | 1.77 m | |
Augstums: | 1.31 m | 1.40 m | |
Jaguar F-Type ir lielāks, bet zemāks. Jaguar F-Type ir par 2 cm garāks nekā BMW 2 sērija, par 15 cm platāks, savukārt augstumā Jaguar F-Type ir par 10 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 196 litri | 280 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 335 litri | |
BMW 2 sērija ir vairāk vietas bagāžai. Neskatoties uz lielāku auto garumu, Jaguar F-Type bagāžas nodalījuma tilpums ir par 84 litriem mazāks nekā BMW 2 sērija. Tas varētu liecināt, ka Jaguar F-Type vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.6 metri | 11.3 metri | |
Jaguar F-Type apgriešanās diametrs ir par 0.7 metriem mazāks nekā BMW 2 sērija, tas nozīmē, ka ar Jaguar F-Type var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 2`025 | 2`110 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | zem vidējās | |
Vidējā cena (€): | 35 800 | 25 600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Jaguar F-Type ir
|
BMW 2 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|