Kia Ceed 2015 vs Skoda Octavia 2017
| Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
|---|---|---|---|
| Dzinējs: | 1.0 Benzīns | 1.0 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
| Jauda: | 100 ZS | 116 ZS | |
| Griezes moments: | 171 NM | 200 NM | |
| Paātrinājums 0-100 km/h: | 13.1 sekundes | 10.1 sekundes | |
|
Skoda Octavia ir dinamiskāka braukšana. Kia Ceed dzinēja jauda ir par 16 ZS mazāka nekā Skoda Octavia, savukārt griezes moments ir par 29 NM mazāks nekā Skoda Octavia. Mazākas jaudas dēļ Kia Ceed sasniedz 100 km/h ātrumu par 3 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
| Degvielas patēriņš (l/100km): | nav datu | 4.8 | |
| Degvielas bākas tilpums: | 53 litri | 50 litri | |
| 750 km ar reālo patēriņu | 840 km ar reālo patēriņu | ||
| Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Izmēri | |||
| Garums: | 4.51 m | 4.67 m | |
| Platums: | 1.78 m | 1.81 m | |
| Augstums: | 1.49 m | 1.47 m | |
|
Kia Ceed ir mazāks, bet nedaudz augstāks. Kia Ceed ir par 16 cm īsāks nekā Skoda Octavia, par 3 cm šaurāks, savukārt augstumā Kia Ceed ir par 2 cm augstāks. | |||
| Bagāžnieka tilpums: | 528 litri | 610 litri | |
| Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1642 litri | 1740 litri | |
|
Skoda Octavia ir vairāk vietas bagāžai. Kia Ceed bagāžas nodalījuma tilpums ir par 82 litriem mazāks nekā Skoda Octavia. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Skoda Octavia (par 98 litriem). | |||
| Apgriešanās diametrs: | 10.6 metri | 10.6 metri | |
| Pilna masa (kg): | 1`820 | 1`817 | |
| Drošība: | nav datu | nav datu | |
| Kvalitāte: | vidēja | zem vidējās | |
| Kia Ceed ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Skoda Octavia nopietni defekti konstatēti apmēram 15 procentos gadījumu biežāk nekā Kia Ceed, attiecīgi Kia Ceed kvalitāte varētu būt augstāka. | |||
| Vidējā cena (€): | 7600 | 10 000 | |
| Priekšrocības un trūkumi: |
Kia Ceed ir
|
Skoda Octavia ir
| |
|
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|
|||
