Kia Cerato 2007 vs Volvo S40 2007
| Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
|---|---|---|---|
| Dzinējs: | 1.6 Dīzelis | 1.6 Dīzelis | |
| Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas un ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
| Jauda: | 115 ZS | 110 ZS | |
| Griezes moments: | 235 NM | 240 NM | |
| Paātrinājums 0-100 km/h: | n/a sekundes | 12 sekundes | |
| Kia Cerato dzinēja jauda ir par 5 ZS lielāka nekā Volvo S40, taču griezes moments ir par 5 NM mazāks nekā Volvo S40. | |||
Degvielas patēriņš | |||
| Degvielas patēriņš (l/100km): | nav datu | 4.9 | |
| Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | 52 litri | |
| Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
| Dzinēja ražošanas ilgums: | 15 gadi | 5 gadi | |
| Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Kia Ceed, Hyundai i30 | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Volvo S80, Volvo V50, Volvo C30 | |
| Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Izmēri | |||
| Garums: | 4.48 m | 4.48 m | |
| Platums: | 1.74 m | 1.77 m | |
| Augstums: | 1.47 m | 1.45 m | |
| Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Kia Cerato un Volvo S40 garums ir praktiski vienāds. | |||
| Bagāžnieka tilpums: | 345 litri | 404 litri | |
| Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 883 litri | |
|
Volvo S40 ir vairāk vietas bagāžai. Kia Cerato bagāžas nodalījuma tilpums ir par 59 litriem mazāks nekā Volvo S40. | |||
| Apgriešanās diametrs: | 10.1 metri | 11 metri | |
| Kia Cerato apgriešanās diametrs ir par 0.9 metriem mazāks nekā Volvo S40, tas nozīmē, ka ar Kia Cerato var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
| Pilna masa (kg): | 1`254 | 1`890 | |
| Drošība: | nav datu | nav datu | |
| Kvalitāte: | nav datu | vidēja | |
| Vidējā cena (€): | 2200 | 3800 | |
| Priekšrocības un trūkumi: |
Kia Cerato ir
|
Volvo S40 ir
| |
|
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|
|||
