Kia Magentis 2003 vs Kia Optima 2000
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.5 Benzīns | 2.5 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 169 ZS | 169 ZS | |
Griezes moments: | 230 NM | 230 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.8 sekundes | 8.8 sekundes | |
Kia Magentis un Kia Optima dzinēju jaudas ir vienādas, griezes moments abiem automobiļiem ir vienāds. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 10.3 | 10.4 | |
Kia Magentis degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem mazāks nekā Kia Optima, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Kia Magentis var ietaupīt 15 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 62 litri | 65 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 600 km kombinētajā ciklā | 620 km kombinētajā ciklā | |
820 km ārpus pilsētas | 850 km ārpus pilsētas | ||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 7 gadi | 7 gadi | |
Izmēri | |||
Garums: | 4.73 m | 4.73 m | |
Platums: | 1.82 m | 1.82 m | |
Augstums: | 1.41 m | 1.41 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Kia Magentis un Kia Optima garums ir praktiski vienāds. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 479 litri | 479 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
810 litri | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 11.6 metri | 10.4 metri | |
Kia Magentis apgriešanās diametrs ir par 1.2 metriem lielāks nekā Kia Optima, tas nozīmē, ka ar Kia Magentis var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 2`000 | 1`855 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 1600 | nav datu | |
Priekšrocības un trūkumi: |
|
Kia Optima ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|