Kia Sorento 2012 vs Hyundai Santa FE 2010
Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.2 Dīzelis | 2.2 Dīzelis | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 197 ZS | 150 ZS | |
Griezes moments: | 436 NM | 335 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.9 sekundes | 11.6 sekundes | |
Kia Sorento ir dinamiskāks braukšanā. Kia Sorento dzinēja jauda ir par 47 ZS lielāka nekā Hyundai Santa FE, savukārt griezes moments ir par 101 NM lielāks nekā Hyundai Santa FE. Pateicoties lielākai jaudai Kia Sorento sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.7 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.4 | 7.3 | |
Kia Sorento degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem lielāks nekā Hyundai Santa FE, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Kia Sorento var nākties iegādāties par 15 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 70 litri | 75 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 940 km kombinētajā ciklā | 1020 km kombinētajā ciklā | |
1120 km ārpus pilsētas | 1250 km ārpus pilsētas | ||
Hyundai Santa FE ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Izmēri | |||
Garums: | 4.69 m | 4.66 m | |
Platums: | 1.89 m | 1.89 m | |
Augstums: | 1.75 m | 1.73 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Kia Sorento ir par 3 cm garāks nekā Hyundai Santa FE, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā Kia Sorento ir par 2 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 515 litri | 774 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 2274 litri | |
Hyundai Santa FE ir vairāk vietas bagāžai. Neskatoties uz lielāku auto garumu, Kia Sorento bagāžas nodalījuma tilpums ir par 259 litriem mazāks nekā Hyundai Santa FE. Tas varētu liecināt, ka Kia Sorento vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.8 metri | nav datu | |
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 2`510 | 2`520 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zema | zema | |
Vidējā cena (€): | 12 600 | 9200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Kia Sorento ir
|
Hyundai Santa FE ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|