Land Rover Defender 1992 vs Opel Frontera 1998
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.5 Dīzelis | 2.2 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 113 ZS | 115 ZS | |
Griezes moments: | 265 NM | 260 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 18.6 sekundes | 14.6 sekundes | |
Opel Frontera ir dinamiskāka braukšana. Land Rover Defender dzinēja jauda ir par 2 ZS mazāka nekā Opel Frontera, taču griezes moments ir par 5 NM lielāks nekā Opel Frontera. Mazākas jaudas dēļ Land Rover Defender sasniedz 100 km/h ātrumu par 4 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 11.4 | 8.7 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 11.2 l/100km | 8.6 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Opel Frontera ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Land Rover Defender degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.7 litriem lielāks nekā Opel Frontera, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Land Rover Defender var nākties iegādāties par 405 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Land Rover Defender degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.6 litriem lielāks nekā Opel Frontera. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 80 litri | 75 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 700 km kombinētajā ciklā | 860 km kombinētajā ciklā | |
710 km ar reālo patēriņu | 870 km ar reālo patēriņu | ||
Opel Frontera ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 480'000 km | 440'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Land Rover Defender dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 5 gadi | 4 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Opel Omega, Opel Sintra | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Opel Frontera varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Opel Frontera dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.60 m | 4.66 m | |
Platums: | 1.79 m | 1.79 m | |
Augstums: | 2.04 m | 1.74 m | |
Land Rover Defender ir par 6 cm īsāks nekā Opel Frontera, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā Land Rover Defender ir par 30 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 389 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1790 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 11.6 metri | 11.5 metri | |
Land Rover Defender apgriešanās diametrs ir par 0.1 metriem lielāks nekā Opel Frontera. | |||
Pilna masa (kg): | 3`500 | 2`450 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | zem vidējās | |
Vidējā cena (€): | 6600 | 2600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Land Rover Defender ir
|
Opel Frontera ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|