Land Rover Discovery 2009 vs Infiniti FX 2008
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 5.0 Benzīns | 3.5 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 375 ZS | 307 ZS | |
Griezes moments: | 510 NM | 355 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 7.9 sekundes | 6.9 sekundes | |
Land Rover Discovery dzinēja jauda ir par 68 ZS lielāka nekā Infiniti FX, savukārt griezes moments ir par 155 NM lielāks nekā Infiniti FX. Neskatoties uz lielāku jaudu Land Rover Discovery sasniedz 100 km/h ātrumu par 1 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 14.1 | 11.8 | |
Degvielas patēriņa ziņā Infiniti FX ir labāka izvēle. Land Rover Discovery degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.3 litriem lielāks nekā Infiniti FX, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Land Rover Discovery var nākties iegādāties par 345 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 86 litri | 90 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 600 km kombinētajā ciklā | 760 km kombinētajā ciklā | |
800 km ārpus pilsētas | 1000 km ārpus pilsētas | ||
Infiniti FX ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | 4x4 - Pastāvīgs 4WD | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 5 gadi | 19 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Land Rover Range Rover, Land Rover Range Rover Sport | Izmantots arī Infiniti Q50 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.84 m | 4.87 m | |
Platums: | nav datu | 1.93 m | |
Augstums: | 1.89 m | 1.65 m | |
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 376 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1870 litri | |
Apgriešanās diametrs: | nav datu | 11.2 metri | |
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 3`240 | 2`240 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 10 400 | 10 200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Land Rover Discovery ir
|
Infiniti FX ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|