Lexus LS 2008 vs Volkswagen Phaeton 2003
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 4.6 Benzīns | 4.2 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 367 ZS | 335 ZS | |
Griezes moments: | 469 NM | 430 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 6.3 sekundes | 6.9 sekundes | |
Lexus LS ir dinamiskāks braukšanā. Lexus LS dzinēja jauda ir par 32 ZS lielāka nekā Volkswagen Phaeton, savukārt griezes moments ir par 39 NM lielāks nekā Volkswagen Phaeton. Pateicoties lielākai jaudai Lexus LS sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.6 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 11.6 | 13.1 | |
Degvielas patēriņa ziņā Lexus LS ir labāka izvēle. Lexus LS degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.5 litriem mazāks nekā Volkswagen Phaeton, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Lexus LS var ietaupīt 225 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 84 litri | 90 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 720 km kombinētajā ciklā | 680 km kombinētajā ciklā | |
1000 km ārpus pilsētas | 910 km ārpus pilsētas | ||
Lexus LS ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Izmēri | |||
Garums: | 5.03 m | 5.06 m | |
Platums: | 1.88 m | 1.90 m | |
Augstums: | 1.47 m | 1.45 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Lexus LS ir par 3 cm īsāks nekā Volkswagen Phaeton, par 3 cm šaurāks, savukārt augstumā Lexus LS ir par 2 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 565 litri | 500 litri | |
Lexus LS ir lielāka bagāžas ietilpība. Neskatoties uz mazāku auto garumu, Lexus LS bagāžas nodalījuma tilpums ir par 65 litriem lielāks nekā Volkswagen Phaeton. Iespējams, Volkswagen Phaeton vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.8 metri | 12 metri | |
Lexus LS apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem mazāks nekā Volkswagen Phaeton. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 2`640 | 2`400 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | augsta | |
Vidējā cena (€): | 8000 | 3800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Lexus LS ir
|
Volkswagen Phaeton ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|