Mazda 3 2016 vs Kia Ceed 2015
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.5 Benzīns | 1.4 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 100 ZS | 100 ZS | |
Griezes moments: | 150 NM | 137 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.6 sekundes | 12.7 sekundes | |
Mazda 3 ir dinamiskāks braukšanā. Mazda 3 un Kia Ceed dzinēju jaudas ir vienādas, taču Mazda 3 griezes moments ir par 13 NM lielāks nekā Kia Ceed. Mazda 3 sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.1 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.1 | 6.2 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.4 l/100km | 7.0 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Mazda 3 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Mazda 3 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.1 litriem mazāks nekā Kia Ceed, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Mazda 3 var ietaupīt 165 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Mazda 3 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem mazāks nekā Kia Ceed. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 51 litri | 53 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1000 km kombinētajā ciklā | 850 km kombinētajā ciklā | |
1180 km ārpus pilsētas | 1030 km ārpus pilsētas | ||
790 km ar reālo patēriņu | 750 km ar reālo patēriņu | ||
Mazda 3 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 300'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Mazda 3 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 12 gadi | 19 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Mazda 2 | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Hyundai i30, Hyundai Accent, Hyundai i20, Kia RIO | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Kia Ceed varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Mazda 3 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Mazda 3 2016 1.5 dzinējs: Dzinējs mēdz pastiprināti patērēt eļļu, tas prasa kvalitatīvas degvielas lietošanu, pretējā gadījumā jārēķinās ar sprauslu un aizdedzes sistēmas bojājumiem. Kia Ceed 2015 1.4 dzinējs: Šis dzinējs kopumā ir uzticams. Agrīnās versijas bija aprīkotas ar masīvu izplūdes kolektoru, taču ap 2010. gadu to aizstāja ar kompaktu katalizatora kolektoru. Ja katalizators sabrūk, tā daļiņas var nonākt cilindros, izraisot ... Vairāk par Kia Ceed 2015 1.4 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.47 m | 4.31 m | |
Platums: | 1.80 m | 1.78 m | |
Augstums: | 1.45 m | 1.47 m | |
Mazda 3 ir lielāks, bet nedaudz zemāks. Mazda 3 ir par 16 cm garāks nekā Kia Ceed, par 2 cm platāks, savukārt augstumā Mazda 3 ir par 2 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 364 litri | 380 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1263 litri | 1318 litri | |
Neskatoties uz lielāku auto garumu, Mazda 3 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 16 litriem mazāks nekā Kia Ceed. Tas varētu liecināt, ka Mazda 3 vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Kia Ceed (par 55 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.6 metri | 10.6 metri | |
Pilna masa (kg): | 1`800 | 1`820 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zema | zem vidējās | |
Kia Ceed ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Mazda 3 nopietni defekti konstatēti apmēram 20 procentos gadījumu biežāk nekā Kia Ceed, attiecīgi Kia Ceed kvalitāte varētu būt augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 10 000 | 7200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mazda 3 ir
|
Kia Ceed ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|