Mazda 3 2019 vs Opel Insignia 2017
| Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
|---|---|---|---|
| Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
| Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
| Jauda: | 150 ZS | 260 ZS | |
| Griezes moments: | 213 NM | 400 NM | |
| Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.3 sekundes | 7.3 sekundes | |
|
Opel Insignia ir dinamiskāka braukšana. Mazda 3 dzinēja jauda ir par 110 ZS mazāka nekā Opel Insignia, savukārt griezes moments ir par 187 NM mazāks nekā Opel Insignia. Mazākas jaudas dēļ Mazda 3 sasniedz 100 km/h ātrumu par 2 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
| Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.9 | 8.6 | |
| Reālais degvielas patēriņš: | 6.9 l/100km | 9.9 l/100km | |
|
Degvielas patēriņa ziņā Mazda 3 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Mazda 3 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.7 litriem mazāks nekā Opel Insignia, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Mazda 3 var ietaupīt 255 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Mazda 3 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 3 litriem mazāks nekā Opel Insignia. | |||
| Degvielas bākas tilpums: | 51 litri | 62 litri | |
| Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 730 km kombinētajā ciklā | 720 km kombinētajā ciklā | |
| 910 km ārpus pilsētas | 880 km ārpus pilsētas | ||
| 730 km ar reālo patēriņu | 620 km ar reālo patēriņu | ||
| Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
| Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Motori | |||
| Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 350'000 km | |
| Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Mazda 3 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
| Dzinēja ražošanas ilgums: | 13 gadi | 13 gadi | |
| Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Mazda 6, Mazda MX-5, Mazda CX-5, Mazda CX-3 | Izmantots tikai šim modelim | |
| Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Mazda 3 varētu būt labāka izvēle. | |||
| Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
| Mazda 3 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
| Mazda 3 2019 2.0 dzinējs: Dzinējam mēdz būt raksturīgs palielināts eļļas patēriņš. Šim dzinējam jālieto tikai kvalitatīvu degvielu, pretējā gadījumā jārēķinās ar degvielas sistēmas un aizdedzes sistēmas ... Vairāk par Mazda 3 2019 2.0 dzinējs | |||
Izmēri | |||
| Garums: | 4.46 m | 4.90 m | |
| Platums: | 1.80 m | 1.86 m | |
| Augstums: | 1.44 m | 1.46 m | |
|
Mazda 3 ir mazāks. Mazda 3 ir par 44 cm īsāks nekā Opel Insignia, par 7 cm šaurāks, savukārt augstumā Mazda 3 ir par 2 cm zemāks. | |||
| Bagāžnieka tilpums: | 295 litri | 490 litri | |
| Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1019 litri | 1450 litri | |
|
Opel Insignia ir vairāk vietas bagāžai. Mazda 3 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 195 litriem mazāks nekā Opel Insignia. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Opel Insignia (par 431 litriem). | |||
| Apgriešanās diametrs: | 10.6 metri | 11.1 metri | |
| Mazda 3 apgriešanās diametrs ir par 0.5 metriem mazāks nekā Opel Insignia, tas nozīmē, ka ar Mazda 3 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
| Pilna masa (kg): | nav datu | 2`220 | |
| Drošība: | nav datu | ||
| Kvalitāte: | zema | zem vidējās | |
| Opel Insignia ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Mazda 3 nopietni defekti konstatēti apmēram 20 procentos gadījumu biežāk nekā Opel Insignia, attiecīgi Opel Insignia kvalitāte varētu būt augstāka. | |||
| Vidējā cena (€): | 21 400 | 11 400 | |
| Priekšrocības un trūkumi: |
Mazda 3 ir
|
Opel Insignia ir
| |
|
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|
|||
