Mazda 3 2003 vs Nissan Primera 2004
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 1.9 Dīzelis | |
Benzīna (Mazda 3) dzinēji parasti ir klusāki, vienmērīgāki un labāk piemēroti īsiem braucieniem, jo ātrāk uzsilst. Savukārt dīzeļdzinējiem (Nissan Primera) ir augstāka degvielas patēriņa efektivitāte un griezes moments, tāpēc tie ir ideāli piemēroti braukšanai lielos attālumos un lielām kravām. Lasiet vairāk: Benzīns vai dīzelis - kas ir ekonomiskāks? | |||
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 150 ZS | 120 ZS | |
Griezes moments: | 187 NM | 270 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9 sekundes | 11 sekundes | |
Mazda 3 ir dinamiskāks braukšanā. Mazda 3 dzinēja jauda ir par 30 ZS lielāka nekā Nissan Primera, taču griezes moments ir par 83 NM mazāks nekā Nissan Primera. Pateicoties lielākai jaudai Mazda 3 sasniedz 100 km/h ātrumu par 2 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.2 | 5.7 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.5 l/100km | 6.1 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Nissan Primera ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Mazda 3 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.5 litriem lielāks nekā Nissan Primera, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Mazda 3 var nākties iegādāties par 375 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Mazda 3 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.4 litriem lielāks nekā Nissan Primera. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | 62 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 670 km kombinētajā ciklā | 1080 km kombinētajā ciklā | |
870 km ārpus pilsētas | 1290 km ārpus pilsētas | ||
640 km ar reālo patēriņu | 1010 km ar reālo patēriņu | ||
Nissan Primera ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 13 gadi | 8 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Mazda 6, Mazda MX-5, Mazda 5, Mazda CX-5 | Izmantots vismaz citiem 11 modeļiem, tai skaitā Volvo V40, Renault Laguna, Renault Scenic, Volvo S40, Mitsubishi Carisma | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Mazda 3 2003 2.0 dzinējs: Dzinējam mēdz būt nestabili tukšgaitas apgriezieni. Tāpat pie motora vājajām vietām var pieskaitīt termostatu un dzesēšanas sistēmas sūkni. Pie lielākiem nobraukumiem šis dzinējs mēdz ... Vairāk par Mazda 3 2003 2.0 dzinējs Nissan Primera 2004 1.9 dzinējs: Ilgmūžīgs un degvielas patēriņa ziņā efektīvs motors. Lai dzinējs kalpotu ilgi, svarīgi ir ievērot eļļas maiņas un apkopes intervālus, nekvalitatīvas vai laikus nenomainītas eļļas ... Vairāk par Nissan Primera 2004 1.9 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.49 m | 4.57 m | |
Platums: | 1.76 m | 1.76 m | |
Augstums: | 1.46 m | 1.48 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Mazda 3 ir par 8 cm īsāks nekā Nissan Primera, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā Mazda 3 ir par 2 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 300 litri | 450 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
635 litri | 1812 litri | |
Nissan Primera ir vairāk vietas bagāžai. Mazda 3 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 150 litriem mazāks nekā Nissan Primera. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Nissan Primera (par 1177 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.3 metri | 11.2 metri | |
Mazda 3 apgriešanās diametrs ir par 0.9 metriem mazāks nekā Nissan Primera, tas nozīmē, ka ar Mazda 3 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`745 | 1`940 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | augsta | zema | |
Mazda 3 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Nissan Primera nopietni defekti konstatēti apmēram 255 procentos gadījumu biežāk nekā Mazda 3, attiecīgi Mazda 3 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 1000 | 1400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mazda 3 ir
|
Nissan Primera ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|