Mazda 3 2009 vs Hyundai i30 2011
| Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
|---|---|---|---|
| Dzinējs: | 1.6 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
| Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
| Jauda: | 105 ZS | 126 ZS | |
| Griezes moments: | 145 NM | 157 NM | |
| Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.2 sekundes | 11 sekundes | |
|
Hyundai i30 ir dinamiskāka braukšana. Mazda 3 dzinēja jauda ir par 21 ZS mazāka nekā Hyundai i30, savukārt griezes moments ir par 12 NM mazāks nekā Hyundai i30. Mazākas jaudas dēļ Mazda 3 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.2 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
| Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.3 | 5.9 | |
| Reālais degvielas patēriņš: | 7.5 l/100km | 7.6 l/100km | |
|
Pēc ražotāja specifikācijas Mazda 3 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem lielāks nekā Hyundai i30, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Mazda 3 var nākties iegādāties par 60 litriem vairāk degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, Mazda 3 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem mazāks nekā Hyundai i30. | |||
| Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | 53 litri | |
| Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 870 km kombinētajā ciklā | 890 km kombinētajā ciklā | |
| 1050 km ārpus pilsētas | 1000 km ārpus pilsētas | ||
| 730 km ar reālo patēriņu | 690 km ar reālo patēriņu | ||
| Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
| Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 280'000 km | |
| Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Mazda 3 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
| Dzinēja ražošanas ilgums: | 16 gadi | 19 gadi | |
| Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots vismaz citiem 8 modeļiem, tai skaitā Kia Ceed, Hyundai Elantra, Hyundai Accent, Kia RIO | |
| Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Hyundai i30 varētu būt labāka izvēle. | |||
| Hyundai i30 2011 1.6 dzinējs: Kopumā dzinējs ir uzticams un nav ļoti prasīgs uz degvielas kvalitāti. Mēdz būt trokšņainas degvielas sprauslas. Ķēdes resurss ir salīdzinoši neliels. | |||
Izmēri | |||
| Garums: | 4.46 m | 4.28 m | |
| Platums: | 1.76 m | 1.78 m | |
| Augstums: | 1.47 m | 1.48 m | |
| Mazda 3 ir par 18 cm garāks nekā Hyundai i30, par 2 cm šaurāks, savukārt augstumā Mazda 3 ir par 1 cm zemāks. | |||
| Bagāžnieka tilpums: | 340 litri | 340 litri | |
| Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1360 litri | 1250 litri | |
| Apgriešanās diametrs: | 10.4 metri | 10.2 metri | |
| Mazda 3 apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem lielāks nekā Hyundai i30. | |||
| Pilna masa (kg): | 1`770 | 1`720 | |
| Drošība: | nav datu | ||
| Kvalitāte: | augsta | zem vidējās | |
| Mazda 3 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Hyundai i30 nopietni defekti konstatēti apmēram 45 procentos gadījumu biežāk nekā Mazda 3, attiecīgi Mazda 3 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
| Vidējā cena (€): | 4200 | 3200 | |
| Priekšrocības un trūkumi: |
Mazda 3 ir
|
Hyundai i30 ir
| |
|
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|
|||
