Mazda 3 2011 vs Hyundai i30 2010
| Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
|---|---|---|---|
| Dzinējs: | 1.6 Dīzelis | 1.6 Dīzelis | |
| Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
| Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
| Jauda: | 115 ZS | 115 ZS | |
| Griezes moments: | 270 NM | 260 NM | |
| Paātrinājums 0-100 km/h: | 11 sekundes | 11.6 sekundes | |
|
Mazda 3 ir dinamiskāks braukšanā. Mazda 3 un Hyundai i30 dzinēju jaudas ir vienādas, taču Mazda 3 griezes moments ir par 10 NM lielāks nekā Hyundai i30. Mazda 3 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.6 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
| Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.3 | 4.4 | |
| Reālais degvielas patēriņš: | 5.4 l/100km | 5.9 l/100km | |
|
Degvielas patēriņa ziņā Mazda 3 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Mazda 3 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem mazāks nekā Hyundai i30, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Mazda 3 var ietaupīt 15 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Mazda 3 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem mazāks nekā Hyundai i30. | |||
| Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | 53 litri | |
| Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1270 km kombinētajā ciklā | 1200 km kombinētajā ciklā | |
| 1440 km ārpus pilsētas | 1290 km ārpus pilsētas | ||
| 1010 km ar reālo patēriņu | 890 km ar reālo patēriņu | ||
| Mazda 3 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
| Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
| Dzinēja resurss (vidēji): | 470'000 km | 320'000 km | |
| Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Mazda 3 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
| Dzinēja ražošanas ilgums: | 11 gadi | 15 gadi | |
| Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Mazda 5 | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Kia Ceed, Hyundai Accent, Kia Venga | |
| Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Hyundai i30 varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
| Garums: | 4.46 m | 4.28 m | |
| Platums: | 1.76 m | 1.78 m | |
| Augstums: | 1.47 m | 1.48 m | |
| Mazda 3 ir par 18 cm garāks nekā Hyundai i30, par 2 cm šaurāks, savukārt augstumā Mazda 3 ir par 1 cm zemāks. | |||
| Bagāžnieka tilpums: | 340 litri | 340 litri | |
| Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1360 litri | 1250 litri | |
| Apgriešanās diametrs: | 10.4 metri | 10.2 metri | |
| Mazda 3 apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem lielāks nekā Hyundai i30. | |||
| Pilna masa (kg): | 1`830 | 1`820 | |
| Drošība: | nav datu | nav datu | |
| Kvalitāte: | augsta | vidēja | |
| Mazda 3 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Hyundai i30 nopietni defekti konstatēti apmēram 60 procentos gadījumu biežāk nekā Mazda 3, attiecīgi Mazda 3 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
| Vidējā cena (€): | 4600 | 3200 | |
| Priekšrocības un trūkumi: |
Mazda 3 ir
|
Hyundai i30 ir
| |
|
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|
|||
