Mazda 3 2011 vs BMW 1 sērija 2011
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 115 ZS | 143 ZS | |
Griezes moments: | 270 NM | 320 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11 sekundes | 8.9 sekundes | |
BMW 1 sērija ir dinamiskāka braukšana. Mazda 3 dzinēja jauda ir par 28 ZS mazāka nekā BMW 1 sērija, savukārt griezes moments ir par 50 NM mazāks nekā BMW 1 sērija. Mazākas jaudas dēļ Mazda 3 sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.1 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.3 | 4.4 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 5.4 l/100km | 5.7 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Mazda 3 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Mazda 3 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem mazāks nekā BMW 1 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Mazda 3 var ietaupīt 15 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Mazda 3 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem mazāks nekā BMW 1 sērija. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | 52 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1270 km kombinētajā ciklā | 1180 km kombinētajā ciklā | |
1440 km ārpus pilsētas | 1360 km ārpus pilsētas | ||
1010 km ar reālo patēriņu | 910 km ar reālo patēriņu | ||
Mazda 3 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Mazda 3) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 1 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Klīrenss: | 155 mm | 140 mm | |
Dēļ augstāka klīrensa Mazda 3 var būt labāka caurgājība – var pārbraukt augstākus šķēršļus un ceļa nelīdzenumus. Tajā pašā laikā uz asfalta augstāks klīrenss var samazināt auto stabilitāti un vadāmību, īpaši pie lielākiem ātrumiem. Jāņem gan vērā, ka šim Mazda 3 modelim nav 4x4 piedziņas, kas ir ļoti svarīga sliktos ceļa apstākļos. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 470'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Mazda 3 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 11 gadi | 17 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Mazda 5 | Izmantots vismaz citiem 6 modeļiem, tai skaitā BMW 5 sērija, BMW 3 sērija, BMW X3, BMW X1 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā BMW 1 sērija varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.46 m | 4.32 m | |
Platums: | 1.76 m | 1.77 m | |
Augstums: | 1.47 m | 1.42 m | |
Mazda 3 ir par 14 cm garāks nekā BMW 1 sērija, par 1 cm šaurāks, savukārt augstumā Mazda 3 ir par 5 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 340 litri | 360 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1360 litri | 1200 litri | |
Neskatoties uz lielāku auto garumu, Mazda 3 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 20 litriem mazāks nekā BMW 1 sērija. Tas varētu liecināt, ka Mazda 3 vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Mazda 3 (par 160 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.4 metri | 10.9 metri | |
Mazda 3 apgriešanās diametrs ir par 0.5 metriem mazāks nekā BMW 1 sērija, tas nozīmē, ka ar Mazda 3 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`830 | 1`850 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | augsta | virs vidējās | |
Mazda 3 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs BMW 1 sērija nopietni defekti konstatēti apmēram 35 procentos gadījumu biežāk nekā Mazda 3, attiecīgi Mazda 3 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 5200 | 8800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mazda 3 ir
|
BMW 1 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|