Mazda 3 2011 vs Opel Astra 2010
| Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
|---|---|---|---|
| Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
| Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
| Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
| Jauda: | 150 ZS | 116 ZS | |
| Griezes moments: | 187 NM | 155 NM | |
| Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.6 sekundes | 11.7 sekundes | |
|
Mazda 3 ir dinamiskāks braukšanā. Mazda 3 dzinēja jauda ir par 34 ZS lielāka nekā Opel Astra, savukārt griezes moments ir par 32 NM lielāks nekā Opel Astra. Pateicoties lielākai jaudai Mazda 3 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.1 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
| Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.6 | 7.1 | |
| Reālais degvielas patēriņš: | 8.4 l/100km | 8.3 l/100km | |
|
Degvielas patēriņa ziņā Opel Astra ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Mazda 3 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem lielāks nekā Opel Astra, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Mazda 3 var nākties iegādāties par 75 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Mazda 3 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem lielāks nekā Opel Astra. | |||
| Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | 56 litri | |
| Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 720 km kombinētajā ciklā | 780 km kombinētajā ciklā | |
| 940 km ārpus pilsētas | 1000 km ārpus pilsētas | ||
| 650 km ar reālo patēriņu | 670 km ar reālo patēriņu | ||
| Opel Astra ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
| Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
| Klīrenss: | 155 mm | 160 mm | |
Motori | |||
| Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 420'000 km | |
| Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
| Dzinēja ražošanas ilgums: | 13 gadi | 17 gadi | |
| Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Mazda 6, Mazda MX-5, Mazda 5, Mazda CX-5 | Izmantots arī Opel Mokka | |
| Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
| Mazda 3 2011 2.0 dzinējs: Dzinējam mēdz būt nestabili tukšgaitas apgriezieni. Tāpat pie motora vājajām vietām var pieskaitīt termostatu un dzesēšanas sistēmas sūkni. Pie lielākiem nobraukumiem šis dzinējs mēdz ... Vairāk par Mazda 3 2011 2.0 dzinējs | |||
Izmēri | |||
| Garums: | 4.46 m | 4.42 m | |
| Platums: | 1.76 m | 1.81 m | |
| Augstums: | 1.47 m | 1.51 m | |
| Mazda 3 ir par 4 cm garāks nekā Opel Astra, par 6 cm šaurāks, savukārt augstumā Mazda 3 ir par 4 cm zemāks. | |||
| Bagāžnieka tilpums: | 340 litri | 370 litri | |
| Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1360 litri | 1235 litri | |
| Neskatoties uz lielāku auto garumu, Mazda 3 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 30 litriem mazāks nekā Opel Astra. Tas varētu liecināt, ka Mazda 3 vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Mazda 3 (par 125 litriem). | |||
| Apgriešanās diametrs: | 10.4 metri | 11.4 metri | |
| Mazda 3 apgriešanās diametrs ir par 1 metriem mazāks nekā Opel Astra, tas nozīmē, ka ar Mazda 3 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
| Pilna masa (kg): | 1`835 | 1`870 | |
| Drošība: | nav datu | nav datu | |
| Kvalitāte: | augsta | vidēja | |
| Mazda 3 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Opel Astra nopietni defekti konstatēti apmēram 45 procentos gadījumu biežāk nekā Mazda 3, attiecīgi Mazda 3 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
| Vidējā cena (€): | 4600 | 3600 | |
| Priekšrocības un trūkumi: |
Mazda 3 ir
|
Opel Astra ir
| |
|
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|
|||
