Mazda 3 2013 vs Ford Focus 2014
| Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
|---|---|---|---|
| Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 1.0 Benzīns | |
| Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
| Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
| Jauda: | 150 ZS | 100 ZS | |
| Griezes moments: | 210 NM | 170 NM | |
| Paātrinājums 0-100 km/h: | 9 sekundes | 12.5 sekundes | |
|
Mazda 3 ir dinamiskāks braukšanā. Mazda 3 dzinēja jauda ir par 50 ZS lielāka nekā Ford Focus, savukārt griezes moments ir par 40 NM lielāks nekā Ford Focus. Pateicoties lielākai jaudai Mazda 3 sasniedz 100 km/h ātrumu par 3.5 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
| Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.2 | 4.6 | |
|
Degvielas patēriņa ziņā Ford Focus ir labāka izvēle. Mazda 3 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.6 litriem lielāks nekā Ford Focus, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Mazda 3 var nākties iegādāties par 240 litriem vairāk degvielas. | |||
| Degvielas bākas tilpums: | 51 litri | 55 litri | |
| Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 820 km kombinētajā ciklā | 1190 km kombinētajā ciklā | |
| 860 km ārpus pilsētas | 1410 km ārpus pilsētas | ||
| Ford Focus ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
| Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
| Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 350'000 km | |
| Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Mazda 3 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
| Dzinēja ražošanas ilgums: | 13 gadi | 13 gadi | |
| Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Mazda 6, Mazda MX-5, Mazda CX-5, Mazda CX-3 | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Ford C-Max, Ford Fiesta, Ford Tourneo, Ford B-Max | |
| Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
| Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
| Mazda 3 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
| Mazda 3 2013 2.0 dzinējs: Dzinējam mēdz būt raksturīgs palielināts eļļas patēriņš. Šim dzinējam jālieto tikai kvalitatīvu degvielu, pretējā gadījumā jārēķinās ar degvielas sistēmas un aizdedzes sistēmas ... Vairāk par Mazda 3 2013 2.0 dzinējs | |||
Izmēri | |||
| Garums: | 4.47 m | 4.36 m | |
| Platums: | 1.80 m | 1.86 m | |
| Augstums: | 1.45 m | 1.48 m | |
| Mazda 3 ir par 11 cm garāks nekā Ford Focus, par 6 cm šaurāks, savukārt augstumā Mazda 3 ir par 3 cm zemāks. | |||
| Bagāžnieka tilpums: | 364 litri | 362 litri | |
| Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1263 litri | 1062 litri | |
| Mazda 3 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 2 litriem lielāks nekā Ford Focus. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Mazda 3 (par 201 litriem). | |||
| Apgriešanās diametrs: | 10.6 metri | 11 metri | |
| Mazda 3 apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem mazāks nekā Ford Focus, tas nozīmē, ka ar Mazda 3 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
| Pilna masa (kg): | 1`835 | 1`900 | |
| Drošība: | nav datu | ||
| Kvalitāte: | vidēja | zem vidējās | |
| Mazda 3 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Ford Focus nopietni defekti konstatēti apmēram 30 procentos gadījumu biežāk nekā Mazda 3, attiecīgi Mazda 3 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
| Vidējā cena (€): | 7600 | 6000 | |
| Priekšrocības un trūkumi: |
Mazda 3 ir
|
Ford Focus ir
| |
|
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|
|||
