Mazda 3 2013 vs Hyundai i30 2013
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.5 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 100 ZS | 120 ZS | |
Griezes moments: | 150 NM | 156 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.8 sekundes | 10.9 sekundes | |
Mazda 3 dzinēja jauda ir par 20 ZS mazāka nekā Hyundai i30, savukārt griezes moments ir par 6 NM mazāks nekā Hyundai i30. Neskatoties uz mazāku jaudu Mazda 3 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.1 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.1 | 6.4 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.4 l/100km | 7.4 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Mazda 3 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Mazda 3 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.3 litriem mazāks nekā Hyundai i30, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Mazda 3 var ietaupīt 195 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Mazda 3 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1 litriem mazāks nekā Hyundai i30. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 51 litri | 53 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1000 km kombinētajā ciklā | 820 km kombinētajā ciklā | |
1180 km ārpus pilsētas | 1030 km ārpus pilsētas | ||
790 km ar reālo patēriņu | 710 km ar reālo patēriņu | ||
Mazda 3 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 280'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Mazda 3 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 12 gadi | 19 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Mazda 2 | Izmantots vismaz citiem 8 modeļiem, tai skaitā Kia Ceed, Hyundai Elantra, Hyundai Accent, Kia RIO | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Hyundai i30 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Mazda 3 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Mazda 3 2013 1.5 dzinējs: Dzinējs mēdz pastiprināti patērēt eļļu, tas prasa kvalitatīvas degvielas lietošanu, pretējā gadījumā jārēķinās ar sprauslu un aizdedzes sistēmas bojājumiem. Hyundai i30 2013 1.6 dzinējs: Kopumā dzinējs ir uzticams un nav ļoti prasīgs uz degvielas kvalitāti. Mēdz būt trokšņainas degvielas sprauslas. Ķēdes resurss ir salīdzinoši neliels. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.47 m | 4.30 m | |
Platums: | 1.80 m | 1.78 m | |
Augstums: | 1.45 m | 1.47 m | |
Mazda 3 ir lielāks, bet nedaudz zemāks. Mazda 3 ir par 17 cm garāks nekā Hyundai i30, par 2 cm platāks, savukārt augstumā Mazda 3 ir par 2 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 364 litri | 378 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1263 litri | 1316 litri | |
Neskatoties uz lielāku auto garumu, Mazda 3 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 14 litriem mazāks nekā Hyundai i30. Tas varētu liecināt, ka Mazda 3 vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Hyundai i30 (par 53 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.6 metri | 10.6 metri | |
Pilna masa (kg): | 1`800 | 1`820 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | vidēja | zema | |
Mazda 3 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Hyundai i30 nopietni defekti konstatēti apmēram 40 procentos gadījumu biežāk nekā Mazda 3, attiecīgi Mazda 3 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 7600 | 5000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mazda 3 ir
|
Hyundai i30 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|