Mazda 3 2013 vs Mazda 3 2011
| Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
|---|---|---|---|
| Dzinējs: | 1.5 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
| Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
| Jauda: | 100 ZS | 105 ZS | |
| Griezes moments: | 150 NM | 145 NM | |
| Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.8 sekundes | 12.2 sekundes | |
|
Mazda 3 2013 ir dinamiskāks braukšanā. Mazda 3 2013 dzinēja jauda ir par 5 ZS mazāka nekā Mazda 3 2011, taču griezes moments ir par 5 NM lielāks nekā Mazda 3 2011. Neskatoties uz mazāku jaudu Mazda 3 2013 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.4 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
| Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.1 | 6.4 | |
| Reālais degvielas patēriņš: | 6.4 l/100km | 7.4 l/100km | |
|
Degvielas patēriņa ziņā Mazda 3 2013 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Mazda 3 2013 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.3 litriem mazāks nekā Mazda 3 2011, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Mazda 3 2013 var ietaupīt 195 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Mazda 3 2013 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1 litriem mazāks nekā Mazda 3 2011. | |||
| Degvielas bākas tilpums: | 51 litri | 55 litri | |
| Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1000 km kombinētajā ciklā | 850 km kombinētajā ciklā | |
| 1180 km ārpus pilsētas | 1050 km ārpus pilsētas | ||
| 790 km ar reālo patēriņu | 740 km ar reālo patēriņu | ||
| Mazda 3 2013 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
| Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
| Klīrenss: | 155 mm | 155 mm | |
Motori | |||
| Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 350'000 km | |
| Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
| Dzinēja ražošanas ilgums: | 12 gadi | 16 gadi | |
| Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Mazda 2 | Izmantots tikai šim modelim | |
| Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
| Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
| Mazda 3 2013 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
| Mazda 3 2013 1.5 dzinējs: Dzinējs mēdz pastiprināti patērēt eļļu, tas prasa kvalitatīvas degvielas lietošanu, pretējā gadījumā jārēķinās ar sprauslu un aizdedzes sistēmas bojājumiem. | |||
Izmēri | |||
| Garums: | 4.47 m | 4.46 m | |
| Platums: | 1.80 m | 1.76 m | |
| Augstums: | 1.45 m | 1.45 m | |
|
Mazda 3 2013 ir lielāks. Mazda 3 2013 un Mazda 3 2011 garums ir praktiski vienāds. | |||
| Bagāžnieka tilpums: | 364 litri | 340 litri | |
| Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1263 litri | 1360 litri | |
| Mazda 3 2013 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 24 litriem lielāks nekā Mazda 3 2011. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Mazda 3 2011 (par 97 litriem). | |||
| Apgriešanās diametrs: | 10.6 metri | 10.4 metri | |
| Mazda 3 2013 apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem lielāks nekā Mazda 3 2011. | |||
| Pilna masa (kg): | 1`800 | 1`770 | |
| Drošība: | nav datu | ||
| Kvalitāte: | augsta | augsta | |
| Vidējā cena (€): | 7600 | 4800 | |
| Priekšrocības un trūkumi: |
Mazda 3 ir
|
Mazda 3 ir
| |
|
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|
|||
