Mazda 3 2013 vs Ford Focus 2014
| Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
|---|---|---|---|
| Dzinējs: | 1.5 Benzīns | 1.5 Benzīns | |
| Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
| Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
| Jauda: | 100 ZS | 150 ZS | |
| Griezes moments: | 150 NM | 240 NM | |
| Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.8 sekundes | 8.9 sekundes | |
|
Ford Focus ir dinamiskāka braukšana. Mazda 3 dzinēja jauda ir par 50 ZS mazāka nekā Ford Focus, savukārt griezes moments ir par 90 NM mazāks nekā Ford Focus. Mazākas jaudas dēļ Mazda 3 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.9 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
| Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.1 | 5.9 | |
| Reālais degvielas patēriņš: | 6.4 l/100km | 7.4 l/100km | |
|
Degvielas patēriņa ziņā Mazda 3 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Mazda 3 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.8 litriem mazāks nekā Ford Focus, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Mazda 3 var ietaupīt 120 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Mazda 3 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1 litriem mazāks nekā Ford Focus. | |||
| Degvielas bākas tilpums: | 51 litri | 55 litri | |
| Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1000 km kombinētajā ciklā | 930 km kombinētajā ciklā | |
| 1180 km ārpus pilsētas | 1170 km ārpus pilsētas | ||
| 790 km ar reālo patēriņu | 740 km ar reālo patēriņu | ||
| Mazda 3 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
| Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
| Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 330'000 km | |
| Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
| Dzinēja ražošanas ilgums: | 12 gadi | 5 gadi | |
| Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Mazda 2 | Izmantots arī Ford C-Max | |
| Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Mazda 3 varētu būt labāka izvēle. | |||
| Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
| Mazda 3 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
| Mazda 3 2013 1.5 dzinējs: Dzinējs mēdz pastiprināti patērēt eļļu, tas prasa kvalitatīvas degvielas lietošanu, pretējā gadījumā jārēķinās ar sprauslu un aizdedzes sistēmas bojājumiem. | |||
Izmēri | |||
| Garums: | 4.47 m | 4.36 m | |
| Platums: | 1.80 m | 1.86 m | |
| Augstums: | 1.45 m | 1.48 m | |
| Mazda 3 ir par 11 cm garāks nekā Ford Focus, par 6 cm šaurāks, savukārt augstumā Mazda 3 ir par 3 cm zemāks. | |||
| Bagāžnieka tilpums: | 364 litri | 362 litri | |
| Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1263 litri | 1062 litri | |
| Mazda 3 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 2 litriem lielāks nekā Ford Focus. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Mazda 3 (par 201 litriem). | |||
| Apgriešanās diametrs: | 10.6 metri | 11 metri | |
| Mazda 3 apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem mazāks nekā Ford Focus, tas nozīmē, ka ar Mazda 3 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
| Pilna masa (kg): | 1`800 | 1`900 | |
| Drošība: | nav datu | ||
| Kvalitāte: | vidēja | zem vidējās | |
| Mazda 3 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Ford Focus nopietni defekti konstatēti apmēram 30 procentos gadījumu biežāk nekā Mazda 3, attiecīgi Mazda 3 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
| Vidējā cena (€): | 7600 | 6000 | |
| Priekšrocības un trūkumi: |
Mazda 3 ir
|
Ford Focus ir
| |
|
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|
|||
