Mazda 3 2013 vs Mazda 3 2011
Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.5 Benzīns | 2.3 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 184 ZS | 260 ZS | |
Griezes moments: | 251 NM | 380 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | n/a sekundes | 6.1 sekundes | |
Mazda 3 2013 dzinēja jauda ir par 76 ZS mazāka nekā Mazda 3 2011, savukārt griezes moments ir par 129 NM mazāks nekā Mazda 3 2011. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.6 | 9.6 | |
Degvielas patēriņa ziņā Mazda 3 2013 ir labāka izvēle. Mazda 3 2013 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2 litriem mazāks nekā Mazda 3 2011, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Mazda 3 2013 var ietaupīt 300 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 51 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 670 km kombinētajā ciklā | 620 km kombinētajā ciklā | |
790 km ārpus pilsētas | 800 km ārpus pilsētas | ||
Klīrenss: | 155 mm | 145 mm | |
Dēļ augstāka klīrensa Mazda 3 2013 var būt labāka caurgājība – var pārbraukt augstākus šķēršļus un ceļa nelīdzenumus. Tajā pašā laikā uz asfalta augstāks klīrenss var samazināt auto stabilitāti un vadāmību, īpaši pie lielākiem ātrumiem. Jāņem gan vērā, ka šim Mazda 3 2013 modelim nav 4x4 piedziņas, kas ir ļoti svarīga sliktos ceļa apstākļos. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 440'000 km | 320'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Mazda 3 2013 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 12 gadi | 8 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Mazda 6, Mazda CX-5 | Izmantots arī Mazda CX-7 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Mazda 3 2013 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Mazda 3 2013 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Mazda 3 2013 2.5 dzinējs: Šim dzinējam jālieto tikai kvalitatīvu degvielu, pretējā gadījumā jārēķinās ar degvielas sistēmas un aizdedzes sistēmas bojājumiem. Tāpat dzinējam mēdz būt raksturīgs palielināts eļļas ... Vairāk par Mazda 3 2013 2.5 dzinējs Mazda 3 2011 2.3 dzinējs: Lai arī dzinējam ir ķēde, tās resurss ir diezgan neliels. Tāpat dzinējs prasa kvalitatīvas degvielas lietošanu, pie lielākiem nobraukumiem mēdz pastiprināti patērēt eļļu. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.51 m | 4.51 m | |
Platums: | 1.76 m | 1.77 m | |
Augstums: | 1.47 m | 1.46 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Mazda 3 2013 un Mazda 3 2011 garums ir praktiski vienāds. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 364 litri | 300 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1263 litri | 1360 litri | |
Mazda 3 2013 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 64 litriem lielāks nekā Mazda 3 2011. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Mazda 3 2011 (par 97 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | nav datu | 11 metri | |
Pilna masa (kg): | nav datu | 1`925 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | augsta | augsta | |
Vidējā cena (€): | 7000 | 5000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mazda 3 ir
|
Mazda 3 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|