LatviešuEnglishEspañol

Mazda 3 2011 vs Mazda 3 2009

 
Mazda 3
2011 - 2013
Mazda 3
2009 - 2011
Pārnesumu kārba: AutomātsAutomāts
Dzinējs: 2.0 Benzīns2.0 Benzīns
Sadales vārpstas piedziņa: ĶēdesĶēdes

Jauda un dinamika

Jauda: 150 ZS150 ZS
Griezes moments: 187 NM187 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 10.6 sekundes10.6 sekundes
Mazda 3 2011 un Mazda 3 2009 dzinēju jaudas ir vienādas, griezes moments abiem automobiļiem ir vienāds.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 7.67.9
Reālais degvielas patēriņš: 8.2 l/100km9.0 l/100km
Degvielas patēriņa ziņā Mazda 3 2011 ir labāka izvēle.
Pēc ražotāja specifikācijas Mazda 3 2011 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem mazāks nekā Mazda 3 2009, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Mazda 3 2011 var ietaupīt 45 litrus degvielas.
Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Mazda 3 2011 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.8 litriem mazāks nekā Mazda 3 2009.
Degvielas bākas tilpums: 55 litri55 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 720 km kombinētajā ciklā690 km kombinētajā ciklā
940 km ārpus pilsētas850 km ārpus pilsētas
670 km ar reālo patēriņu610 km ar reālo patēriņu
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?"
Klīrenss: 155 mm155 mm

Motori

Dzinēja resurss (vidēji): 420'000 km420'000 km
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes.
Dzinēja ražošanas ilgums: 13 gadi13 gadi

Izmēri

Garums: 4.58 m4.49 m
Platums: 1.76 m1.76 m
Augstums: 1.47 m1.47 m
Mazda 3 2011 ir par 9 cm garāks nekā Mazda 3 2009, platums ir praktiski vienāds arī automašīnu augstums būtiski neatšķiras.
Bagāžnieka tilpums: 430 litri430 litri
Apgriešanās diametrs: 10.4 metri10.4 metri
Pilna masa (kg): 1`8201`770
Drošība: nav datu
Kvalitāte:
augsta

augsta
Vidējā cena (€): 52003200
Priekšrocības un trūkumi: Mazda 3 ir
  • mazāks degvielas patēriņš
Mazda 3 ir
  • zemāka cena
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]