Mazda 323 2001 vs Chrysler PT Cruiser 2002
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 2.1 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 100 ZS | 121 ZS | |
Griezes moments: | 230 NM | 300 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.2 sekundes | 12.1 sekundes | |
Mazda 323 dzinēja jauda ir par 21 ZS mazāka nekā Chrysler PT Cruiser, savukārt griezes moments ir par 70 NM mazāks nekā Chrysler PT Cruiser. Mazākas jaudas dēļ Mazda 323 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.1 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.8 | 6.9 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.2 l/100km | 7.5 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Mazda 323 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Mazda 323 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.1 litriem mazāks nekā Chrysler PT Cruiser, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Mazda 323 var ietaupīt 165 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Mazda 323 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.3 litriem mazāks nekā Chrysler PT Cruiser. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | 57 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 940 km kombinētajā ciklā | 820 km kombinētajā ciklā | |
1120 km ārpus pilsētas | 1010 km ārpus pilsētas | ||
880 km ar reālo patēriņu | 760 km ar reālo patēriņu | ||
Mazda 323 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 380'000 km | 380'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 6 gadi | 7 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Mazda 626, Mazda Premacy | Izmantots tikai šim modelim | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Mazda 323 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Chrysler PT Cruiser dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Mazda 323 2001 2.0 dzinējs: Dzinējs ir uzticams, ja tiek lietota kvalitatīva dīzeļdegviela. Turbīnas resurss gan nav īpaši liels. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.25 m | 4.39 m | |
Platums: | 1.70 m | 1.71 m | |
Augstums: | 1.42 m | 1.42 m | |
Mazda 323 ir mazāks. Mazda 323 ir par 14 cm īsāks nekā Chrysler PT Cruiser, par 1 cm šaurāks automašīnu augstums būtiski neatšķiras. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 355 litri | nav datu | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1000 litri | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 10.6 metri | 11.1 metri | |
Mazda 323 apgriešanās diametrs ir par 0.5 metriem mazāks nekā Chrysler PT Cruiser, tas nozīmē, ka ar Mazda 323 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`650 | 1`000 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | virs vidējās | zema | |
Mazda 323 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Chrysler PT Cruiser nopietni defekti konstatēti apmēram 45 procentos gadījumu biežāk nekā Mazda 323, attiecīgi Mazda 323 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 800 | 1000 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 7.5/10 | 8.3/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mazda 323 ir
|
Chrysler PT Cruiser ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|