Mazda 323 1998 vs Mazda 626 1999
Virsbūve: | Hečbeks | Sedans | |
---|---|---|---|
Hečbekā parasti ir vairāk vietas bagāžai, pateicoties lielākām bagāžnieka durvīm un iespējai pasažieru salona aizmuguri pārveidot par bagāžas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā hečbeks, jo aizmugurējā daļa ir labāk izolēta. | |||
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 1.5 Benzīns | 1.8 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 88 ZS | 100 ZS | |
Griezes moments: | 132 NM | 152 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.8 sekundes | 11.8 sekundes | |
Mazda 323 dzinēja jauda ir par 12 ZS mazāka nekā Mazda 626, savukārt griezes moments ir par 20 NM mazāks nekā Mazda 626. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.5 | 7.6 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.7 l/100km | 8.0 l/100km | |
Pēc ražotāja specifikācijas Mazda 323 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem mazāks nekā Mazda 626, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Mazda 323 var ietaupīt 15 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Mazda 323 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem mazāks nekā Mazda 626. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | 64 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 730 km kombinētajā ciklā | 840 km kombinētajā ciklā | |
870 km ārpus pilsētas | 1030 km ārpus pilsētas | ||
710 km ar reālo patēriņu | 800 km ar reālo patēriņu | ||
Mazda 626 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 560'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Mazda 626 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 10 gadi | 7 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Mazda Demio | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Mazda 323, Mazda Premacy | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Mazda 323 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.04 m | 4.59 m | |
Platums: | 1.70 m | 1.71 m | |
Augstums: | 1.40 m | 1.43 m | |
Mazda 323 ir mazāks. Mazda 323 ir par 55 cm īsāks nekā Mazda 626, par 1 cm šaurāks, savukārt augstumā Mazda 323 ir par 3 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 304 litri | 502 litri | |
Mazda 626 ir vairāk vietas bagāžai. Mazda 323 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 198 litriem mazāks nekā Mazda 626. | |||
Apgriešanās diametrs: | 9.8 metri | 10.4 metri | |
Mazda 323 apgriešanās diametrs ir par 0.6 metriem mazāks nekā Mazda 626, tas nozīmē, ka ar Mazda 323 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`585 | 1`685 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | virs vidējās | virs vidējās | |
Mazda 626 ir nedaudz mazāk defektu. Konstatēto defektu daudzums ikgadējās tehniskajās apskatēs abiem auto ir līdzīgs, nedaudz biežāk bojājumi konstatēti Mazda 323, attiecīgi Mazda 626 varētu būt nedaudz kvalitatīvāks. | |||
Vidējā cena (€): | 800 | 1000 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 8.0/10 | 6.2/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mazda 323 ir
|
Mazda 626 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|