Mazda 323 1998 vs Hyundai i30 2012
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.5 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 88 ZS | 135 ZS | |
Griezes moments: | 132 NM | 164 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 14.2 sekundes | 11 sekundes | |
Hyundai i30 ir dinamiskāka braukšana. Mazda 323 dzinēja jauda ir par 47 ZS mazāka nekā Hyundai i30, savukārt griezes moments ir par 32 NM mazāks nekā Hyundai i30. Mazākas jaudas dēļ Mazda 323 sasniedz 100 km/h ātrumu par 3.2 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.4 | 6.7 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.6 l/100km | 7.8 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Hyundai i30 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Mazda 323 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.7 litriem lielāks nekā Hyundai i30, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Mazda 323 var nākties iegādāties par 255 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Mazda 323 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.8 litriem lielāks nekā Hyundai i30. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | 53 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 650 km kombinētajā ciklā | 790 km kombinētajā ciklā | |
820 km ārpus pilsētas | 1000 km ārpus pilsētas | ||
630 km ar reālo patēriņu | 670 km ar reālo patēriņu | ||
Hyundai i30 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 10 gadi | 16 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Mazda Demio | Izmantots vismaz citiem 8 modeļiem, tai skaitā Kia Sportage, Kia Ceed, Hyundai Tucson, Hyundai Elantra | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Hyundai i30 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Mazda 323 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Hyundai i30 2012 1.6 dzinējs: Dzinējs kopumā ir uzticams un nav īpaši jutīgs pret degvielas kvalitāti. Tomēr tam ir vairākas izplatītas problēmas. Viena no visbiežāk sastopamajām ir ātra oglekļa nogulšņu uzkrāšanās uz ieplūdes ... Vairāk par Hyundai i30 2012 1.6 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.04 m | 4.30 m | |
Platums: | 1.70 m | 1.78 m | |
Augstums: | 1.40 m | 1.47 m | |
Mazda 323 ir mazāks. Mazda 323 ir par 26 cm īsāks nekā Hyundai i30, par 8 cm šaurāks, savukārt augstumā Mazda 323 ir par 7 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 304 litri | 378 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1316 litri | |
Hyundai i30 ir vairāk vietas bagāžai. Mazda 323 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 74 litriem mazāks nekā Hyundai i30. | |||
Apgriešanās diametrs: | 9.8 metri | 10.6 metri | |
Mazda 323 apgriešanās diametrs ir par 0.8 metriem mazāks nekā Hyundai i30, tas nozīmē, ka ar Mazda 323 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | nav datu | 1`850 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | virs vidējās | zem vidējās | |
Vidējā cena (€): | 800 | 4800 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 8.0/10 | 8.6/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mazda 323 ir
|
Hyundai i30 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|