Mazda 323 1998 vs Mazda Premacy 1999
Virsbūve: | Hečbeks | Minivens | |
---|---|---|---|
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
Dzinējs: | 1.5 Benzīns | 1.8 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 88 ZS | 115 ZS | |
Griezes moments: | 132 NM | 161 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 14.2 sekundes | 12.7 sekundes | |
Mazda Premacy ir dinamiskāka braukšana. Mazda 323 dzinēja jauda ir par 27 ZS mazāka nekā Mazda Premacy, savukārt griezes moments ir par 29 NM mazāks nekā Mazda Premacy. Mazākas jaudas dēļ Mazda 323 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.5 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.4 | 9.2 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.6 l/100km | 10.2 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Mazda 323 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Mazda 323 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.8 litriem mazāks nekā Mazda Premacy, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Mazda 323 var ietaupīt 120 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Mazda 323 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.6 litriem mazāks nekā Mazda Premacy. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | 58 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 650 km kombinētajā ciklā | 630 km kombinētajā ciklā | |
820 km ārpus pilsētas | 780 km ārpus pilsētas | ||
630 km ar reālo patēriņu | 560 km ar reālo patēriņu | ||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 560'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Mazda Premacy dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 10 gadi | 7 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Mazda Demio | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Mazda 626, Mazda 323 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Mazda 323 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.04 m | 4.30 m | |
Platums: | 1.70 m | 1.70 m | |
Augstums: | 1.40 m | 1.57 m | |
Mazda 323 ir par 26 cm īsāks nekā Mazda Premacy, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā Mazda 323 ir par 17 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 304 litri | nav datu | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1848 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 9.8 metri | 10.8 metri | |
Mazda 323 apgriešanās diametrs ir par 1 metriem mazāks nekā Mazda Premacy, tas nozīmē, ka ar Mazda 323 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | nav datu | 1`760 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | vidēja | augsta | |
Mazda Premacy ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Mazda 323 nopietni defekti konstatēti apmēram 20 procentos gadījumu biežāk nekā Mazda Premacy, attiecīgi Mazda Premacy kvalitāte varētu būt augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 800 | 800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mazda 323 ir
|
Mazda Premacy ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|