Mazda 323 1998 vs Hyundai i30 2012
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 1.6 Dīzelis | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 71 ZS | 128 ZS | |
Griezes moments: | 128 NM | 260 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 16.8 sekundes | 10.9 sekundes | |
Hyundai i30 ir dinamiskāka braukšana. Mazda 323 dzinēja jauda ir par 57 ZS mazāka nekā Hyundai i30, savukārt griezes moments ir par 132 NM mazāks nekā Hyundai i30. Mazākas jaudas dēļ Mazda 323 sasniedz 100 km/h ātrumu par 5.9 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.5 | 3.7 | |
Degvielas patēriņa ziņā Hyundai i30 ir labāka izvēle. Mazda 323 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.8 litriem lielāks nekā Hyundai i30, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Mazda 323 var nākties iegādāties par 420 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | 53 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 760 km kombinētajā ciklā | 1430 km kombinētajā ciklā | |
900 km ārpus pilsētas | 1510 km ārpus pilsētas | ||
Hyundai i30 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.04 m | 4.30 m | |
Platums: | 1.70 m | 1.78 m | |
Augstums: | 1.40 m | 1.47 m | |
Mazda 323 ir mazāks. Mazda 323 ir par 26 cm īsāks nekā Hyundai i30, par 8 cm šaurāks, savukārt augstumā Mazda 323 ir par 7 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 304 litri | 378 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1316 litri | |
Hyundai i30 ir vairāk vietas bagāžai. Mazda 323 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 74 litriem mazāks nekā Hyundai i30. | |||
Apgriešanās diametrs: | 9.8 metri | 10.6 metri | |
Mazda 323 apgriešanās diametrs ir par 0.8 metriem mazāks nekā Hyundai i30, tas nozīmē, ka ar Mazda 323 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`690 | 1`920 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | virs vidējās | zem vidējās | |
Vidējā cena (€): | 800 | 4800 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 8.0/10 | 8.6/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mazda 323 ir
|
Hyundai i30 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|