Mazda 323 1994 vs Volkswagen Passat 2000
Virsbūve: | Hečbeks | Sedans | |
---|---|---|---|
Hečbekā parasti ir vairāk vietas bagāžai, pateicoties lielākām bagāžnieka durvīm un iespējai pasažieru salona aizmuguri pārveidot par bagāžas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā hečbeks, jo aizmugurējā daļa ir labāk izolēta. | |||
Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
Dzinējs: | 1.5 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 90 ZS | 102 ZS | |
Griezes moments: | 134 NM | 148 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 14.2 sekundes | 13 sekundes | |
Volkswagen Passat ir dinamiskāka braukšana. Mazda 323 dzinēja jauda ir par 12 ZS mazāka nekā Volkswagen Passat, savukārt griezes moments ir par 14 NM mazāks nekā Volkswagen Passat. Mazākas jaudas dēļ Mazda 323 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.2 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.6 | 7.7 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.5 l/100km | 8.7 l/100km | |
Pēc ražotāja specifikācijas Mazda 323 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem mazāks nekā Volkswagen Passat, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Mazda 323 var ietaupīt 15 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Mazda 323 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem mazāks nekā Volkswagen Passat. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | 62 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 720 km kombinētajā ciklā | 800 km kombinētajā ciklā | |
640 km ar reālo patēriņu | 710 km ar reālo patēriņu | ||
Volkswagen Passat ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 460'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Volkswagen Passat dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 4 gadi | 10 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Audi A4, Audi A3, Seat Exeo | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Volkswagen Passat varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Volkswagen Passat dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.03 m | 4.70 m | |
Platums: | 1.70 m | 1.75 m | |
Augstums: | 1.40 m | 1.46 m | |
Mazda 323 ir mazāks. Mazda 323 ir par 67 cm īsāks nekā Volkswagen Passat, par 5 cm šaurāks, savukārt augstumā Mazda 323 ir par 6 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 300 litri | 475 litri | |
Volkswagen Passat ir vairāk vietas bagāžai. Mazda 323 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 175 litriem mazāks nekā Volkswagen Passat. | |||
Apgriešanās diametrs: | 9.8 metri | 11 metri | |
Mazda 323 apgriešanās diametrs ir par 1.2 metriem mazāks nekā Volkswagen Passat, tas nozīmē, ka ar Mazda 323 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | nav datu | 1`870 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | virs vidējās | virs vidējās | |
Volkswagen Passat ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Mazda 323 nopietni defekti konstatēti apmēram 400 procentos gadījumu biežāk nekā Volkswagen Passat, attiecīgi Volkswagen Passat kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 1000 | 1400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mazda 323 ir
|
Volkswagen Passat ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|