Mazda 5 2010 vs Peugeot 5008 2013
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Dīzelis | 1.6 Benzīns | |
Dīzeļdzinēji (Mazda 5) parasti ir labāki par benzīna dzinējiem degvielas patēriņa efektivitātes un zemas apgriezienu griezes momenta ziņā. Tāpēc tie ir ekonomiskāki un labāk piemēroti vilkšanai vai tāliem braucieniem. Savukārt benzīna (Peugeot 5008) dzinēji parasti ir vieglāki, klusāki un nodrošina labāku paātrinājumu un motora atsaucību, jo īpaši mazākos transportlīdzekļos. Vairāk lasiet rakstā "Benzīns vai dīzelis - kurš ekonomiskāks?" | |||
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 115 ZS | 156 ZS | |
Griezes moments: | 270 NM | 240 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 13.7 sekundes | 9.7 sekundes | |
Peugeot 5008 ir dinamiskāka braukšana. Mazda 5 dzinēja jauda ir par 41 ZS mazāka nekā Peugeot 5008, taču griezes moments ir par 30 NM lielāks nekā Peugeot 5008. Mazākas jaudas dēļ Mazda 5 sasniedz 100 km/h ātrumu par 4 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.2 | 6.9 | |
Degvielas patēriņa ziņā Mazda 5 ir labāka izvēle. Mazda 5 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.7 litriem mazāks nekā Peugeot 5008, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Mazda 5 var ietaupīt 255 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1150 km kombinētajā ciklā | 860 km kombinētajā ciklā | |
1300 km ārpus pilsētas | 1090 km ārpus pilsētas | ||
Mazda 5 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 11 gadi | 16 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Mazda 3 | Izmantots vismaz citiem 8 modeļiem, tai skaitā Peugeot 308, Peugeot 207, Citroen C5, Citroen C4 Picasso, Peugeot 3008 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 5008 varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.59 m | 4.53 m | |
Platums: | 1.75 m | 1.84 m | |
Augstums: | 1.62 m | 1.64 m | |
Mazda 5 ir par 6 cm garāks nekā Peugeot 5008, par 9 cm šaurāks, savukārt augstumā Mazda 5 ir par 2 cm zemāks. | |||
Sēdvietas: | 7 sēdvietas | 7 sēdvietas | |
Bagāžnieka tilpums: | 112 litri | 194 litri | |
Bagāžnieka tilpums ar 7 sēdvietām: | 112 litri | 194 litri | |
Bagāžnieka tilpums ar 5 sēdvietām: | nav datu | 679 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1485 litri | 1754 litri | |
Versijā ar 7 sēdvietām lielāks bagāžnieka tilpums ir Peugeot 5008 (par 82 litriem). Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Peugeot 5008 (par 269 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.6 metri | 11.1 metri | |
Mazda 5 apgriešanās diametrs ir par 0.5 metriem mazāks nekā Peugeot 5008, tas nozīmē, ka ar Mazda 5 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 2`125 | 2`225 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | vidēja | zema | |
Mazda 5 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Peugeot 5008 nopietni defekti konstatēti apmēram 35 procentos gadījumu biežāk nekā Mazda 5, attiecīgi Mazda 5 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 5200 | 8200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mazda 5 ir
|
Peugeot 5008 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|