Mazda 5 2010 vs Renault Grand Scenic 2009
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Dīzelis | 1.9 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 115 ZS | 130 ZS | |
Griezes moments: | 270 NM | 300 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 13.7 sekundes | 10.9 sekundes | |
Renault Grand Scenic ir dinamiskāka braukšana. Mazda 5 dzinēja jauda ir par 15 ZS mazāka nekā Renault Grand Scenic, savukārt griezes moments ir par 30 NM mazāks nekā Renault Grand Scenic. Mazākas jaudas dēļ Mazda 5 sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.8 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.2 | 5.5 | |
Degvielas patēriņa ziņā Mazda 5 ir labāka izvēle. Mazda 5 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem mazāks nekā Renault Grand Scenic, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Mazda 5 var ietaupīt 45 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1150 km kombinētajā ciklā | 1090 km kombinētajā ciklā | |
1300 km ārpus pilsētas | 1220 km ārpus pilsētas | ||
Mazda 5 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Klīrenss: | 130 mm | 120 mm | |
Dēļ augstāka klīrensa Mazda 5 var būt labāka caurgājība – var pārbraukt augstākus šķēršļus un ceļa nelīdzenumus. Tajā pašā laikā uz asfalta augstāks klīrenss var samazināt auto stabilitāti un vadāmību, īpaši pie lielākiem ātrumiem. Jāņem gan vērā, ka šim Mazda 5 modelim nav 4x4 piedziņas, kas ir ļoti svarīga sliktos ceļa apstākļos. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 11 gadi | 4 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Mazda 3 | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Renault Scenic, Renault Megane, Suzuki Grand Vitara | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Mazda 5 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.59 m | 4.56 m | |
Platums: | 1.75 m | 1.85 m | |
Augstums: | 1.62 m | 1.68 m | |
Mazda 5 ir par 3 cm garāks nekā Renault Grand Scenic, par 10 cm šaurāks, savukārt augstumā Mazda 5 ir par 6 cm zemāks. | |||
Sēdvietas: | 7 sēdvietas | 7 sēdvietas | |
Bagāžnieka tilpums: | 112 litri | 208 litri | |
Bagāžnieka tilpums ar 7 sēdvietām: | 112 litri | 208 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1485 litri | 2063 litri | |
Versijā ar 7 sēdvietām lielāks bagāžnieka tilpums ir Renault Grand Scenic (par 96 litriem). Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Renault Grand Scenic (par 578 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.6 metri | 11.3 metri | |
Mazda 5 apgriešanās diametrs ir par 0.7 metriem mazāks nekā Renault Grand Scenic, tas nozīmē, ka ar Mazda 5 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 2`125 | 2`170 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | vidēja | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 5000 | 3800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mazda 5 ir
|
Renault Grand Scenic ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|