Mazda 5 2010 vs Chevrolet Orlando 2011
| Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
|---|---|---|---|
| Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 1.8 Benzīns | |
| Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
| Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
| Jauda: | 144 ZS | 141 ZS | |
| Griezes moments: | 180 NM | 176 NM | |
| Paātrinājums 0-100 km/h: | 13.2 sekundes | 11.6 sekundes | |
| Mazda 5 dzinēja jauda ir par 3 ZS lielāka nekā Chevrolet Orlando, savukārt griezes moments ir par 4 NM lielāks nekā Chevrolet Orlando. Neskatoties uz lielāku jaudu Mazda 5 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.6 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
| Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.3 | 7.9 | |
| Reālais degvielas patēriņš: | 9.9 l/100km | 9.4 l/100km | |
|
Degvielas patēriņa ziņā Chevrolet Orlando ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Mazda 5 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem lielāks nekā Chevrolet Orlando, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Mazda 5 var nākties iegādāties par 60 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Mazda 5 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem lielāks nekā Chevrolet Orlando. | |||
| Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 64 litri | |
| Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 720 km kombinētajā ciklā | 810 km kombinētajā ciklā | |
| 920 km ārpus pilsētas | 1060 km ārpus pilsētas | ||
| 600 km ar reālo patēriņu | 680 km ar reālo patēriņu | ||
| Chevrolet Orlando ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
| Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
| Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 480'000 km | |
| Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Chevrolet Orlando dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
| Dzinēja ražošanas ilgums: | 13 gadi | 8 gadi | |
| Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Mazda 6, Mazda 3, Mazda MX-5, Mazda CX-5 | Izmantots arī Chevrolet Cruze | |
| Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Mazda 5 varētu būt labāka izvēle. | |||
| Mazda 5 2010 2.0 dzinējs: Dzinējam mēdz būt nestabili tukšgaitas apgriezieni. Tāpat pie motora vājajām vietām var pieskaitīt termostatu un dzesēšanas sistēmas sūkni. Pie lielākiem nobraukumiem šis dzinējs mēdz ... Vairāk par Mazda 5 2010 2.0 dzinējs | |||
Izmēri | |||
| Garums: | 4.59 m | 4.65 m | |
| Platums: | 1.75 m | 1.88 m | |
| Augstums: | 1.62 m | 1.63 m | |
|
Mazda 5 ir mazāks. Mazda 5 ir par 7 cm īsāks nekā Chevrolet Orlando, par 13 cm šaurāks, savukārt augstumā Mazda 5 ir par 2 cm zemāks. | |||
| Sēdvietas: | 7 sēdvietas | 7 sēdvietas | |
| Bagāžnieka tilpums: | 112 litri | 458 litri | |
| Bagāžnieka tilpums ar 7 sēdvietām: | 112 litri | 458 litri | |
| Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1485 litri | 1499 litri | |
| Versijā ar 7 sēdvietām lielāks bagāžnieka tilpums ir Chevrolet Orlando (par 346 litriem). Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Chevrolet Orlando (par 14 litriem). | |||
| Apgriešanās diametrs: | 10.6 metri | 11.3 metri | |
| Mazda 5 apgriešanās diametrs ir par 0.7 metriem mazāks nekā Chevrolet Orlando, tas nozīmē, ka ar Mazda 5 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
| Pilna masa (kg): | 2`125 | 2`170 | |
| Drošība: | nav datu | ||
| Kvalitāte: | vidēja | nav datu | |
| Vidējā cena (€): | 4800 | 4600 | |
| Priekšrocības un trūkumi: |
Mazda 5 ir
|
Chevrolet Orlando ir
| |
|
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|
|||
