Mazda 5 2008 vs Mazda 5 2010
| Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
|---|---|---|---|
| Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 1.6 Dīzelis | |
| Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
| Jauda: | 110 ZS | 115 ZS | |
| Griezes moments: | 310 NM | 270 NM | |
| Paātrinājums 0-100 km/h: | 13.9 sekundes | 13.7 sekundes | |
|
Mazda 5 2010 ir dinamiskāka braukšana. Mazda 5 2008 dzinēja jauda ir par 5 ZS mazāka nekā Mazda 5 2010, taču griezes moments ir par 40 NM lielāks nekā Mazda 5 2010. Mazākas jaudas dēļ Mazda 5 2008 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.2 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
| Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.1 | 5.2 | |
| Reālais degvielas patēriņš: | 6.9 l/100km | 6.1 l/100km | |
|
Degvielas patēriņa ziņā Mazda 5 2010 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Mazda 5 2008 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.9 litriem lielāks nekā Mazda 5 2010, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Mazda 5 2008 var nākties iegādāties par 135 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Mazda 5 2008 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.8 litriem lielāks nekā Mazda 5 2010. | |||
| Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 60 litri | |
| Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 980 km kombinētajā ciklā | 1150 km kombinētajā ciklā | |
| 1110 km ārpus pilsētas | 1300 km ārpus pilsētas | ||
| 860 km ar reālo patēriņu | 980 km ar reālo patēriņu | ||
| Mazda 5 2010 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
| Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
| Klīrenss: | 140 mm | 130 mm | |
| Dēļ augstāka klīrensa Mazda 5 2008 var būt labāka caurgājība – var pārbraukt augstākus šķēršļus un ceļa nelīdzenumus. Tajā pašā laikā uz asfalta augstāks klīrenss var samazināt auto stabilitāti un vadāmību, īpaši pie lielākiem ātrumiem. Jāņem gan vērā, ka šim Mazda 5 2008 modelim nav 4x4 piedziņas, kas ir ļoti svarīga sliktos ceļa apstākļos. | |||
Motori | |||
| Dzinēja resurss (vidēji): | 390'000 km | 470'000 km | |
| Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Mazda 5 2010 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
| Dzinēja ražošanas ilgums: | 5 gadi | 11 gadi | |
| Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Mazda 6, Mazda 3 | Izmantots arī Mazda 3 | |
| Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
| Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
| Mazda 5 2010 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
| Garums: | 4.51 m | 4.59 m | |
| Platums: | 1.76 m | 1.75 m | |
| Augstums: | 1.67 m | 1.62 m | |
| Mazda 5 2008 ir par 8 cm īsāks nekā Mazda 5 2010, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā Mazda 5 2008 ir par 5 cm augstāks. | |||
| Sēdvietas: | 7 sēdvietas | 7 sēdvietas | |
| Bagāžnieka tilpums: | 112 litri | 112 litri | |
| Bagāžnieka tilpums ar 7 sēdvietām: | 112 litri | 112 litri | |
| Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1678 litri | 1485 litri | |
| Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Mazda 5 2008 (par 193 litriem). | |||
| Apgriešanās diametrs: | 10.6 metri | 10.6 metri | |
| Pilna masa (kg): | 2`245 | 2`125 | |
| Drošība: | nav datu | nav datu | |
| Kvalitāte: | zema | zema | |
| Vidējā cena (€): | 2200 | 4800 | |
| Priekšrocības un trūkumi: |
Mazda 5 ir
|
Mazda 5 ir
| |
|
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|
|||
